today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

#WakeUpCall: Briga o društvenoj zajednici postulat je našeg svakodnevnog poslovanja!

Marketing mreža iz dana u dan prati situaciju u državi u vezi sa širenjem virusa COVID-19. Tim povodom pokrenuli smo kampanju #WakeUpCall i uz nesebičnu podršku kompanija-donatora obezbedili prehrambene pakete za samohrane roditelje, porodice bez osnovnih primanja i beskućnike, koje naši volonteri svakoga dana distribuiraju najugroženijima. Jedna od kompanija koja se uključila i podržala akciju je Mioni, kompanija koja posluje u okviru Delta Holdinga, a naša sagovornica ovoga puta bila je Jelena Blagojević, marketing saradnik kompanije Mioni.

Zašto je za kompanije važno da u ovom trenutku budu solidarne i pokažu humanost na delu? U kojoj meri kompanije treba da budu oslonac građanima u krizi?
Kompanije nisu entiteti za sebe, već svaku kompaniju čine ljudi koji za nju rade i grade njen uspeh. Solidarnost i humanost svake kompanije predstavlja upravo humanost ljudi koji su njen deo. Ipak, uzimajući u obzir da snaga i resursi jedne kompanije prevazilaze mogućnosti pojedinaca, upravo je na timu ljudi koji upravljaju kompanijama dodatna odgovornost da kanališu dostupne resurse na odgovarajući i svrsishodni način.

U godinama bez krize, zapravo su građani oslonac kompanijama, pogotovo u FMCG sektoru, jer dobre poslovne odluke i nove proizvode nagrađuju povećanom tražnjom, iz kojih kompanije generišu uspeh. Shodno tome, u vremenu vanrednog stanja, smatram da je na kompanijama da uzvrate poverenje građanima u skladu sa svojim mogućnostima.

Zašto se Vaša kompanija priključila akciji #WakeUpCall?
Kompanija Mioni je fabrika za proizvodnju flaširane vode, konkretno brenda Aqua Gala, a voda predstavlja esencijalnu potrebu svakog čoveka. Nažalost, neke porodice nemaju mogućnosti da obezbede sebi osnovne životne namirnice, pogotovo u slučaju vanrednog stanja, kada zavise od povremenih poslova. U skladu sa našom delatnošću i u saradnji sa drugim brendovima, želeli smo da ugroženim porodicama pružimo delimično olakšanje kako bi im ovaj krizni period prošao sa makar malo manje brige. Briga o društvenoj zajednici nije naš motiv samo u kriznim vremenima, već je to jedan od postulata našeg svakodnevnog poslovanja. Uzimajući u obzir činjenicu da je potreba za hidratacijom organizma prisutna u svim aktivnostima, kompanija Mioni rado podržava i sportske, kulturne i studentske organizacije.

Da li je društvena odgovornost jedan od temelja post-kovid društva?
Krizna vremena često donose i najbolje i najrđavije postupke pojedinaca ili grupa. Vreme pandemije nas uči da odbijanje prihvatanja realnih rizika, koji nisu nužno tržišni, zarad kratkoročnih uspeha donosi neuspeh u dužem roku. Neuspeh kompanija povlači za sobom ekonomske neuspehe lanca snabdevanja koji se na kraju manifestuje ekonomskim, ali i socijalnim problemima na nivou pojedinca. Shodno tome, društvena odgovornost, kao etički okvir za pojedince, kompanije, državnu upravu, stvarno predstavlja temelj ili preduslov za bilo kakav dugoročni i održiv uspeh.

Zašto kompanije ne smeju da stanu sa komunikacijom sa potrošačima i koje su potencijalne posledice nekomunikacije u ovom trenutku?
Prilagođena komunikacija u vreme vanrednog stanja treba da ima za cilj da potrošače podseti da iza njihovih brendova takođe stoje odgovorne osobe i da smo zajedno u misiji da prebrodimo ovu krizu. Poruke kompanija imaju veći domet od poruka pojedinaca, tako da ako se vratimo na prvo pitanje, na ljudima koji vode kompanije je da svoje resurse usmere i u širenju najbitnijih poruka, koji se tiču javnog zdravlja i odgovornog ponašanja. Prestanak komunikacije u ovom momentu bi značio da smo odustali od te odgovornosti prema našim potrošačima.

Potencijalne posledice nekomunikacije, pored gore navedenih koji se tiču društvene odgovornosti, svode se naravno i na gubitak potrošača i drugačiju preraspodelu tržišnih učešća. Potrošači danas ređe odlaze u markete, trude se da budu što efikasniji prilikom kupovine, a odsustvo određenog brenda u vremenu kada intenzivno raste praćenje medijskih sadržaja, može biti tas na vagi tržišnog (ne)uspeha.

Mnoge kompanije zamrzle su svoje marketinške budžete i odložile kampanje – da li je to, po Vašem mišljenju, trenutno rešenje ili dugoročan problem?
Uzimajući u obzir da su na početku vanrednog stanja potrošači pribegli stvaranju zaliha osnovnih životnih namirnica stvorio se veliki pritisak na lanac snabdevanja. Trgovci su se fokusirali na obezbeđivanje dovoljnih količina najprodavanijih artikala, dok proizvođači takođe imaju cilj da obezbede dovoljne količine inputa za svoje najtraženije artikle. Shodno tome, razumljivo je da prilikom optimizacije procesa i pritiska na održavanju likvidnosti prema ključnim dobavljačima odluka o kratkotrajnom zamrzavanju budžeta bude racionalna. Međutim, kako se potrošačke navike budu menjale i potrošači budu kupovali i manje esencijalne artikle, marketing ulaganja postaće neophodna za kompanije koje budu želele da održe ili povrate svoja tržišna učešća.

Marketing mreža poziva sve svoje čitaoce da budu odgovorni prema sebi i ljudima u svojoj okolini i #ostanukodkuće.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!