Marketing mreža, u okviru svoje biznis platforme AdNetwork, u narednom periodu organizovaće seriju webinara na različite teme iz struke, pod nazivom #AdCast. Prvi webinar zakazan je za utorak 21. april sa početkom u 16h na temu „Na muci se poznaju partneri“. Tim povodom razgovarali smo sa Martinom Petrović, direktorkom korporativnih komunikacija u kompaniji Lidl Srbija i jednom od panelista.
Zašto kompanije ne smeju potpuno da stanu sa komunikacijom sa potrošačima i koje su potencijalne posledice nekomunikacije u ovom trenutku?
Naš zadatak kao maloprodavaca je da obezbedimo mogućnost da se hrana nađe na stolovima ljudi – i ovo, na prvi pogled, deluje kao jednostavno zadovoljenje osnovnih potreba. Međutim, jednako važna poruka punih polica uz održavanje komunikacije tokom krize na nivou na kojem je postojala i ranije je, da u trenucima kada se sve menja, neke stvari ostaju konstantne. Jednako umirujuće kao da vas prijatelj pozove i pita kako ste, brendovi kroz komuniciranje mogu na svoj način da kažu „bili smo tu danas, bićemo i sutra“.
Zašto je važna partnerska saradnja agencija i kompanija u doba krize?
Zadaci su novi i zahtevni, a briga o brendu se ne pauzira. Kao i u svakom periodu, jedni bez drugih ne možemo.
Link za registraciju za webinar dostupan je ovde, a broj mesta je ograničen.