#WakeUpCall: Trebaće vremena za oporavak i stabilizaciju!

Marketing mreža iz dana u dan prati situaciju u državi i regionu u vezi sa širenjem virusa COVID-19, kao i posledicama koje struka i tržište marketinških komunikacija mogu da očekuju nakon završetka vanrednog stanja. Tim povodom pokrenuli smo kampanju #WakeUpCall i razgovarali sa direktorima agencija kako prevazići trenutnu situaciju i spasiti struku. Naša sagovornica ovoga puta bila je Ivana Plavšić Subotić, Account Director agencije Flexis.

Šta nas je naučio rad od kuće? Zašto je važno da #ostanemokodkuće i budemo što produktivniji?
Rad od kuće tretirao se kao benefit, a neki ga sada u doba korone posmatraju kao otežavajući faktor. Smatram da je za one koji u ovim okolnostima rade od kuće to i dalje privilegija, jer nažalost postoje industrije koje nemaju tu mogućnost. Imamo na raspolaganju svu tehnologiju koja omogućava nesmetan rad i fleksibilnost. Produktivnost zavisi od okruženja u kome radimo, da li imamo porodicu ili ne. U mom slučaju produktivnost je na manjem nivou i ne smatram da od zaposlenih sada treba očekivati produktivnost kao u redovnim tokovima. U tom kontekstu treba naći meru koja je optimalna i zadovoljavajuća. Kao majka važno mi je da posao bude završen vodeći računa o dvogodišnjem detetu, dok ona, to što su joj roditelji kod kuće, posmatra nesvakidašnjim i vrlo je srećna zbog toga. A zašto ostati kod kuće – trenutno je jedini ispravan izbor, ako posao to dozvoljava.

Koliko je važno sačuvati ljude-zaposlene u ovakvim situacijama?
Zaposleni su najvažniji resurs i veoma je bitno voditi računa o njihovom zdravlju generalno, a posebno o mentalnom u ovim okolnostima. Iskreno „Kako si?“ i upućenost na probleme, poteškoće, lepe momente, je ono što čini da smo, ne samo deo posla i tima, već i oslonac i podrška jedni drugima. Sada ćemo imati više vremena da se bavimo ličnim i profesionalnim razvojem, to je dragoceno. Pozitivna perspektiva: ovoliko vremena za usavršavanje je po sistemu sad i ko zna kad, pa ga treba i iskoristiti na najbolji mogući način. Kada sve prođe treba iz svega izaći obogaćen novim znanjima, novim veštinama ili unapređenjem postojećih i uraditi ono što je čekalo neki momenat i odlagalo se usled nedostatka vremena.

Na koji konkretan način država Srbija može da pomogne advertajzing industriji da izađe iz krize? Šta možemo da uradimo kao struka?
Pored podrške zaposlenima koju svaka agencija može da pruži na svom nivou, jako je važna podrška države. Vanredne mere koje su uvedene reflektovale su se na privredu, opao je posao, troškovi su ostali isti i nalazimo se u situaciji kada tražimo rešenja. Država je izašla u međuvremenu sa određenim paketom subvencija, što će svakako značiti, ali kada sve prođe, videćemo kako će se privreda odvijati. Trebaće vremena za oporavak, stabilizaciju i povratak na prvobitno stanje, koje je bilo pre vanrednog stanja.

Marketing mreža poziva sve svoje čitaoce da budu odgovorni prema sebi i ljudima u svojoj okolini i #ostanukodkuće.


Oceni tekst

5,00 od 5
Loading...

Komentari