Kako ustanoviti „krivca“ u timu koji radi od kuće?

Da li ste pogledali kultni film „12 Angry Men“? Sve i da niste, pročitajte po čemu je ovo delo čuveno, pa pogledajte. Ne znate šta ste propuštali sve ove godine. Nije slučajno to što je čuveni Henri Fonda te daleke 1957. godine bio osmi, među 12 porotnika.

Već samo ime filma govori da ovo nije film o osumnjičenom, već upravo o onima koji mu sude, onima koji su, kao što piše, ljuti. Kada smo ljuti racionalnost nam nije jača strana. Ljutitost se ne naziva bespotreno – ostrašćenost. Na sve to, zamislite samo da 12 ljudi, ne 12 svedoka tog čina zbog koga će neko biti okrivljen, u sred paklenog leta, u jednoj kancelariji, i to ne samo tih 12-oro, već i sve njihove brige, osobine, mane, poroci… Sve to u zagušljivoj jednoj prostoriji.

Nije slučajno to što sam odlučila upravo o ovome da pišem, svi mi smo deo nekog tima, makar bili i sam sudija. Ko radi taj i greši. Radimo od svojih kuća, nervozni smo najviše zbog potpuno izmenjenog života u samo jednom danu. Nervozni smo i zbog nepoznatog trajanja tog „vanrednog života“. Sva osećanja su poprilično osnažena. Bez „lažiranja“ emocija, usled lošije regulisanosti tih osećanja uz dodatak ljutnje – mi smo loši porotnici.

Dodatno taj proces otežava i to što ne postoji svedok, vrlo verovatno. Takođe, ukoliko postoji ljudski faktor koji je, da kažem, prijavio posledicu te greške, postoje i okolnosti te osobe. Merodavnost ikoga pada u vodu.

12 ljutih porotnika ne mogu trenutno da sednu u istu kancelariju, ali imam preporuku za nešto što bi moglo da pomogne u toj „istrazi“.

Na sledećem linku možete da vidite iz kojih razloga je ovakva komunikacija svih relevantnih članova tima – konstruktivna.

P.S. Pouka filma je, po mom mišljenju 12-oro koje meri, moraju da pronađu jednu, ali pravu meru pa da zajednički preseku. Posmatrači treba da preispituju sve iz svakog aspekta svesti. Naknadna pamet nikome ništa dobro ne donese, a česti su oni koji govore „tačno sam znao/znala da ćeš da pogrešiš“.

Nije bitno ako znaš da je nešto pogrešno, bitno je samo da znaš to da argumentovano obrazložiš. Kao i istrajnost, a ne tvrdoglavost u tom obrazlaganju.

Autor teksta: Irena Laketa, Managing Director, Skip Ad Advertising


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari