Marketing mreža, u okviru svoje biznis platforme AdNetwork, u narednom periodu organizovaće seriju webinara na različite teme iz struke, pod nazivom #AdCast. Prvi webinar zakazan je za utorak 21. april sa početkom u 16h na temu „Na muci se poznaju partneri“.
U okviru ovog webinara razgovaraće se o zamrzavanju budžeta i otkazivanju kampanja – da li je to kratkoročno rešenje ili dugoročan problem; brendovi kao odgovorni partneri u doba krize; agencije i kompanije – igramo li u istom timu; kako agencije mogu dodatno da pomognu kompanijama da što brže i bezbolnije izađu iz krize i nadoknade gubitke; kao i da li je ova kriza pravi momenat da se prepoznaju partnerstva i uspešne saradnje.
Na ove i brojne druge teme govoriće:
Martina Petrović, Head of Corporate Communications, Lidl Srbija
Olivera Nikodijević, Marketing Director za Srbiju i Crnu Goru, Molson Coors
Bojan Stankov, Managing Director, Communis DDB
Jelena Brajović, Deputy Managing Director, SIVO
Draško Roganović, Managing Director, MPG Plus
Moderator webinara je Ivana Parčetić Mitić, Founder & CEO, Marketing mreža.
Link za registraciju dostupan je ovde, a broj mesta je ograničen.