Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

#WakeUpCall: U ovoj situaciji treba da radimo na gradnji odnosa sa klijentima!

Marketing mreža iz dana u dan prati situaciju u državi i regionu u vezi sa širenjem virusa COVID-19, kao i posledicama koje struka i tržište marketinških komunikacija mogu da očekuju nakon završetka vanrednog stanja. Tim povodom pokrenuli smo kampanju #WakeUpCall i razgovarali sa direktorima agencija kako prevazići trenutnu situaciju i spasiti struku. Naš sagovornik ovoga puta bio je Tihomir Laćarac, Executive Creative Director agencije Aspect Communications.

Šta nas je naučio rad od kuće? Zašto je važno da #ostanemokodkuće i budemo što produktivniji?
Podsetili smo se važnosti nekih osobina na koje u svakodnevnoj brzini života zaboravljamo, strpljenje, tolerantnost, empatičnost i druge ljudske osobine koje su vremenom mutirale. Produktivnost izvlači iz nas ono najbolje, povezana je strahom od neuspeha i predstavlja motor pokretač, glavnu osovinu sistema. U trenucima kada je najteže moj glavni lični pokretač je upravo produktivnost. Trudim se da svoju ekipu maksimalno motivišem kako bismo održali radnu temperaturu i u vremenu krize.

Koliko je važno sačuvati ljude-zaposlene u ovakvim situacijama?
Smatram da je to najvažnije. Imamo situaciju gde se kola lome upravo na leđima vlasnika nezavisnih agencija, ako pričamo u okvirima struke. Da bi rezultat ostao pozitivan neophodno je da država odreaguje.

Na koji konkretan način država Srbija može da pomogne advertajzing industriji da izađe iz krize? Šta možemo da uradimo kao struka?
Konkretno može da preuzme isplatu dela zarada zaposlenima. A svaki dan slušamo kako nam “dobro ide” tako da ne vidim problem u realizaciji ovog predloga.

Kao struka, možemo da damo popuste novim klijentima koji bi zamenili one najmanje lojalne koji su prvi uhvatili crtu. Možemo da radimo na gradnji odnosa sa klijentima jer svi delimo istu muku pa tu negde da se nadjemo i zadržimo pozitivan stav, možemo i treba da osmišljavamo nove kanale komunikacije kako bismo iz ovoga izašli pametniji, možemo još mnogo toga.

Marketing mreža poziva sve svoje čitaoce da budu odgovorni prema sebi i ljudima u svojoj okolini i #ostanukodkuće.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koliko je kreativna industrija važna za razvoj privrede Srbije?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime

Molimo unesite Vaš komentar!