Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

#WakeUpCall: Još uvek je rano za zaključke!

Marketing mreža iz dana u dan prati situaciju u državi i regionu u vezi sa širenjem virusa COVID-19, kao i posledicama koje struka i tržište marketinških komunikacija mogu da očekuju nakon završetka vanrednog stanja. Tim povodom pokrenuli smo kampanju #WakeUpCall i razgovarali sa direktorima agencija kako prevazići trenutnu situaciju i spasiti struku. Naša sagovornica ovoga puta bila je Vesna Ranković, Managing Director agencije Media S SMVG.

Šta nas je naučio rad od kuće? Zašto je važno da #ostanemokodkuće i budemo što produktivniji?
Još uvek je rano za zaključke. Privikavamo se još uvek. Otkrivamo nove mogućnosti i pokušavamo da nas ne nerviraju ograničenja. Za sada je najvažnije da se smirimo i uspemo da ispunjavamo obaveze od kuće na što efikasniji i komotniji način.

Na koji način će se ova kriza odraziti na konzumaciju medija?
Ono što se odmah vidi je povećanje gledanosti televizije i povećanje posećenosti news portala. To je i bilo za očekivati. Ovaj period će biti veliki „izazov“ za influensere, posebno one mlađe. Svi koji su svoje mišljenje smatrali svetim, sada se nalaze u situaciji da im se mišljenje vrlo lako proverava. Primer, poznata influenserka je pitala na svojoj insta stranici da li neko uopšte poznaje nekog obolelog, insinuirajući da COVID 19 i nije nešto strašno. Reakcija je bila drastična.

Na koji konkretan način država Srbija može da pomogne advertajzing industriji da izađe iz krize? Šta možemo da uradimo kao struka?
Nadam se da će se država prvo iz sve snage na pravi način boriti protiv pandemije i to mi je sada najvažnije. Verujem da ćemo globalno morati da se borimo za oporavak svake struke pa i naše. O tome kada dođe vreme.

Marketing mreža poziva sve svoje čitaoce da budu odgovorni prema sebi i ljudima u svojoj okolini i #ostanukodkuće.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!