Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

#WakeUpCall: Srećno nam svima bilo!

Marketing mreža iz dana u dan prati situaciju u državi i regionu u vezi sa širenjem virusa COVID-19, kao i posledicama koje struka i tržište marketinških komunikacija mogu da očekuju nakon završetka vanrednog stanja. Tim povodom pokrenuli smo kampanju #WakeUpCall i razgovarali sa direktorima agencija kako prevazići trenutnu situaciju i spasiti struku. Naša sagovornica ovoga puta bila je Slađana Večerinović, Executive Director agencije Headmade.

Šta nas je naučio rad od kuće? Zašto je važno da #ostanemokodkuće i budemo što produktivniji?
Rad od kuće mi je omogućio da spoznam koliko sam zapravo malo vremena provodila u pravoj komunikaciji sa prijateljima, kolegama i partnerima. Zatvorena i izolovana shvatila sam koliko je zaista važan ljudski kontakt, prijateljski zagrljaj, sasvim obično rukovanje, piće posle napornog dana, zajednička šetnja kroz grad ili večera u omiljenom restoranu.

Jedina zaista važna stvar u životu je život. Važno je da ga volimo i da ga čuvamo kako bismo ga mogli deliti sa ljudima do kojih nam je stalo. Zato je važno da #ostanemokodkuće i budemo što produktivniji u rušenju granica koje smo sami sebi postavljali. Taj osećaj uzajamne podrške i bliskosti koji je ova tragična situacija stvorila za kratko vreme, volela bih da traje zauvek.

Koliko je važno sačuvati ljude-zaposlene u ovakvim situacijama?
Važno je da ih sačuvamo kako bismo imali koga još snažnije da zagrlimo kada opet pobedimo na nekom piču, kako bismo imali kome još srdačnije stisnemo ruku kada potpišemo neki novi ugovor i kako bismo imali s kim da nazdravimo za neka nova, bolja vremena.

Na koji konkretan način država Srbija može da pomogne advertajzing industriji da izađe iz krize? Šta možemo da uradimo kao struka?
Mogu da kažem da sumnjam da će takav apel uroditi plodom. Pretpostavljam da će nam svima, kada sve ovo prođe, naše države moći da ponude samo “Krv, znoj i suze”. A kako smo struka od koje se očekuje da pronalazi i nudi rešenja za tuđe probleme, gotovo sam sigurna da će nam naše Vlade reći „Ne pitajte šta vaša zemlja može da učini za vas – pitajte šta vi možete da učinite za vašu zemlju.“ Pa, srećno nam svima bilo.

Marketing mreža poziva sve svoje čitaoce da budu odgovorni prema sebi i ljudima u svojoj okolini i #ostanukodkuće.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koliko je kreativna industrija važna za razvoj privrede Srbije?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime

Molimo unesite Vaš komentar!