Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

#WakeUpCall: Potrebno je da nastupimo ujedinjeno!

Marketing mreža iz dana u dan prati situaciju u državi i regionu u vezi sa širenjem virusa COVID-19, kao i posledicama koje struka i tržište marketinških komunikacija mogu da očekuju nakon završetka vanrednog stanja. Tim povodom pokrenuli smo kampanju #WakeUpCall i razgovarali sa direktorima agencija kako prevazići trenutnu situaciju i spasiti struku. Naša sagovornica ovoga puta bila je Tijana Pantelić, Business Development Director, Domino Communications.

Šta nas je naučio rad od kuće? Zašto je važno da #ostanemokodkuće i budemo što produktivniji?
Prednost rada u kreativnoj industriji je upravo to da samo izmeštanje rada iz kancelarije, ne mora nužno biti samo po sebi loše i može čak doneti i pregršt novih i kreativnih ideja. Činjenica je da nekad najkreativnije ideje nisu osmišljene tokom radnog vremena i u kancelarijama. Samo posmatranje nekih stvari iz malo drugačije perspektive i u malo rasterećenijem okruženju može da osveži pristup radu i dovede do možda manjeg kvantiteta u produktivnosti, ali većeg kvaliteta u smislu kreativnosti, što bi na kraju dana i trebalo da je core našeg posla. Naravno, brojni su tu izazovi s kojim se susrećemo naročito mi sa malom decom, otud to o manjoj produktivnosti. No, na kraju dana s obzirom da u našem poslu imamo stalne kontakte s klijentima, saradnicima i provodimo puno vremena na terenu i sastancima, #ostanikodkuce je jedina racionalna i odgovorna opcija. I mozda ćemo konačno i uvideti da živimo u 21. veku i da mnoga pitanja i inače, nakon završetka vanrednog stanja možemo završiti on-line sastancima i tako biti efikasnji.

Koliko je važno sačuvati ljude-zaposlene u ovakvim situacijama?
U nekom idealnom svetu, kriterijum zadržavanja zaposlenih bi trebalo da bude zapravo njihov talenat, trud i rad, kao i doprinos poslovanju agencije i da na to ne utiču neki treći faktori. No, nažalost i van nekih vanrednih situacija, svesni smo da na to često utiče i poslovanje agencije, kao i opšte ekonomsko stanje. Mislim da se agencije s ovim bore već neko vreme, a onda se desi mart 2020. i #covid19 i sve je na nekom stand by-u. Ne samo u našoj branši i ne samo u našoj zemlji. Pored brige o tome da ostanu zdravi, mnogi se suočavaju i sa drugom egzistencijalnom brigom i da li će ih čekati njihovo radno mesto, nakon prestanka pandemije. Istovremeno, veliki teret je stavljen i na poslodavce, koji pokušavaju da održe svoj biznis i ta radna mesta. Jedna od onih situacija gde niko nije kriv, gde viša sila kreira sled događaja, a u kome će nažalost mnogi ispaštati. Kako podela rada nalaže, zadatak onih koji su na čelnim pozicijama jeste da se u ovom trenutku bore za svako radno mesto, a ta borba neće biti laka. Klijenti su demotivisani i imaju svoje borbe i otkazuju kampanje i stopiraju marketinške aktivnosti. Naravno, razumljivo je da se otkazuju OOH kampanje, jer ko će ih videti… No, veliki je potencijal trenutno za digitalne kanale, na kojima su svi trenutno i mislim da mnogi klijenti ne shvataju taj potencijal. Na nama je da pokušamo da ih osvestimo po tom pitanju. Kreiranjem dobrog i kvalitetnog sadržaja, csr aktivnostima i pažljivo osmišljenom komunikacijom može se dosta postići u ovom trenutku. Ipak smo u industriji storytelling-a, a znamo da je čovečanstvo prošlo kroz mnoge krize do sada i da su zapravo priče dosta doprinele tome pružajući rasterećenje i razonodu, koja je neophodna u takvim trenucima.

Na koji način država Srbija može da pomogne advertajzing industriji da izađe iz krize? Šta možemo da uradimo kao struka?
Potrebno je da nastupimo ujedinjeno sa molbom, kao i kolege iz regiona. Nažalost, naša industrija je samo jedna od pogođenih ovom situacijom i moram priznati da sam lično skeptik da ćemo dobiti bilo kakvu pomoć od države. No, to ne znači da treba odustati i volela bih da budem demantovana. S obzirom da se često čulo u medijima da sve ovo neće rezultovati gubitkom radnih mesta, trebalo bi podsetiti one koji su to rekli na to i ukazati da je za takav scenario ipak neophodna i pomoć od države. Čak i tokom ove krizne situacije država bi u kreativnoj industriji mogla da pronađe saradnika, koji bi pružio mnogo kreativnija i prijemčivija rešenja komunikacije kampanja #ostanikodkuce ili budi informisan o merama zaštite.

Marketing mreža poziva sve svoje čitaoce da budu odgovorni prema sebi i ljudima u svojoj okolini i #ostanukodkuće.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koliko je kreativna industrija važna za razvoj privrede Srbije?

Oceni tekst

4,60 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime

Molimo unesite Vaš komentar!