Webinar: Marketing aktivnosti u krizi – “nice to have” ili “must have”

Kako je kriza usled Corona virusa uticala na marketing aktivnosti, tema je meetup- a koji Naučno-tehnološki park Beograd organizuje 9. aprila od 16h na ZOOM- platformi.

Treba li zaustaviti sve kampanje, odmoriti kreativu i staviti promotivne aktivnosti na stand by, kako i koliko da komuniciramo i kako se prilagoditi novim okolnostima i promeni navika korisnika?

O tome će govoriti kreativci i digital marketing eksperti – Ivan Bildi, osnivač agencije za digitalni marketing Likes&Cookies i Goran Jankulovski i Miloš Skokić iz agencije Žiška.

Istorija nas uči da brendovi mogu prosperirati i u teškim vremenima, ali kako iskoristiti momentum na način da nas ne vide kao oportuniste i doneti dodatnu vrednost klijentima u trenutku kada im možda i nismo najpotrebniji, nije lak zadatak. Hoće li najuspešniji nakon krize biti oni koji nastave sa promocijom?

Link za prijave dostupan je OVDE.


Oceni tekst

5,00 od 5
Loading...

Komentari