SVET – IAB Europe Economic Trends Forum organizuje besplatni webinar koji će voditi Daniel Knapp, glavni ekonomista IAB Europe.
Hvala što ste se prijavili na naš newsletter!
Molimo Vas da pretplatu potvrdite na linku koji ste dobili u mejlu.
SVET – IAB Europe Economic Trends Forum organizuje besplatni webinar koji će voditi Daniel Knapp, glavni ekonomista IAB Europe.
SVET – Kompanija Nike, u saradnji sa agencijom Wieden + Kennedy Portland, pokrenula je novu, inspirativnu, kampanju „Igraj za svet“. Kampanja veoma jednostavnom porukom prenosi solidarnost i motiviše ljude da ostanu kod kuće, ali aktivni.
Marketing mreža iz dana u dan prati situaciju u državi i regionu u vezi sa širenjem virusa COVID-19, kao i posledicama koje struka i tržište marketinških komunikacija mogu da očekuju nakon završetka vanrednog stanja. Tim povodom pokrenuli smo kampanju #WakeUpCall i razgovarali sa direktorima agencija kako prevazići trenutnu situaciju i spasiti struku. Naša sagovornica ovoga puta bila je Tamara Jokanović, Managing Director, Represent Communications.
SVET – Tri međunarodne samoregulatorne organizacije, ICAS, EASA i CONARED, uputile su zajednički poziv svim učesnicima na tržištu oglašavanja povodom krize COVID-19.
Situacija u kojoj se nalazimo je teška ne samo zbog nove organizacije života i posla, već utiče i na naše mentalno zdravlje. Potpuno je normalno je da nam se raspoloženje često menja.
Apatinska pivara uplatila je Republičkom fondu za zdravstveno osiguranje sedam miliona dinara kako bi podržala borbu protiv COVID – 19 i omogućila nabavku sredstava neophodnih za lečenje tokom pandemije.
Kako će se uloga brendova u svetu promeniti posle Covid-19?
How to navigate an economic downturn besplatan je webinar u organizaciji Marketing Weeka, koji će pružiti odgovore na pitanja kao što su – šta oglašivači mogu očekivati, kakav će uticaj ekonomski pad imati na potražnju i kako bi industrija tržišnih komunikacija trebala reagovati.
Marketing mreža iz dana u dan prati situaciju u državi i regionu u vezi sa širenjem virusa COVID-19, kao i posledicama koje struka i tržište marketinških komunikacija mogu da očekuju nakon završetka vanrednog stanja. Tim povodom pokrenuli smo kampanju #WakeUpCall i razgovarali sa direktorima agencija kako prevazići trenutnu situaciju i spasiti struku. Naš sagovornik ovoga puta bio je Ivan Živanović, Partner & Creative Director, AdverCity Niš.
Marketinške kompanije, koje su u stanju da efikasno promene organizacioni model, pokažu empatiju u svemu što rade, savetuju klijente na iskren, neutralan i znalački način i prihvate da će socijalni uticaj brendova biti njihov najveći oslonac u budućnosti, imaće obezbeđen razvoj.