Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 286

Webinar: Neposredan uticaj korona virusa na oglašivačku industriju

0

SVET – IAB Europe Economic Trends Forum organizuje besplatni webinar koji će voditi Daniel Knapp, glavni ekonomista IAB Europe.

Igraj za svet!

0

SVET – Kompanija Nike, u saradnji sa agencijom Wieden + Kennedy Portland, pokrenula je novu, inspirativnu, kampanju „Igraj za svet“. Kampanja veoma jednostavnom porukom prenosi solidarnost i motiviše ljude da ostanu kod kuće, ali aktivni.

#WakeUpCall: Budimo odgovorni prema sebi i drugima!

0

Marketing mreža iz dana u dan prati situaciju u državi i regionu u vezi sa širenjem virusa COVID-19, kao i posledicama koje struka i tržište marketinških komunikacija mogu da očekuju nakon završetka vanrednog stanja. Tim povodom pokrenuli smo kampanju #WakeUpCall i razgovarali sa direktorima agencija kako prevazići trenutnu situaciju i spasiti struku. Naša sagovornica ovoga puta bila je Tamara Jokanović, Managing Director, Represent Communications.

Globalni poziv za odgovorno oglašavanje u vreme COVID-19

0

SVET – Tri međunarodne samoregulatorne organizacije, ICAS, EASA i CONARED, uputile su zajednički poziv svim učesnicima na tržištu oglašavanja povodom krize COVID-19.

WeCann Live: Šta nam se desilo i šta dalje – iz ugla psihologa

0

Situacija u kojoj se nalazimo je teška ne samo zbog nove organizacije života i posla, već utiče i na naše mentalno zdravlje. Potpuno je normalno je da nam se raspoloženje često menja.

Apatinska pivara donirala sedam miliona dinara za borbu protiv pandemije

0

Apatinska pivara uplatila je Republičkom fondu za zdravstveno osiguranje sedam miliona dinara kako bi podržala borbu protiv COVID – 19 i omogućila nabavku sredstava neophodnih za lečenje tokom pandemije.

Kako brendovi mogu pronaći smislene uloge u svetu okrenutom naglavačke?

0

Kako će se uloga brendova u svetu promeniti posle Covid-19?

Besplatan webinar: How to navigate an economic downturn

0

How to navigate an economic downturn besplatan je webinar u organizaciji Marketing Weeka, koji će pružiti odgovore na pitanja kao što su – šta oglašivači mogu očekivati, kakav će uticaj ekonomski pad imati na potražnju i kako bi industrija tržišnih komunikacija trebala reagovati.

#WakeUpCall: Draga Vlado…

0

Marketing mreža iz dana u dan prati situaciju u državi i regionu u vezi sa širenjem virusa COVID-19, kao i posledicama koje struka i tržište marketinških komunikacija mogu da očekuju nakon završetka vanrednog stanja. Tim povodom pokrenuli smo kampanju #WakeUpCall i razgovarali sa direktorima agencija kako prevazići trenutnu situaciju i spasiti struku. Naš sagovornik ovoga puta bio je Ivan Živanović, Partner & Creative Director, AdverCity Niš.

Snaga naših brendova će u budućnosti zavisiti od načina na koji se postave u ovom trenutku

0

Marketinške kompanije, koje su u stanju da efikasno promene organizacioni model, pokažu empatiju u svemu što rade, savetuju klijente na iskren, neutralan i znalački način i prihvate da će socijalni uticaj brendova biti njihov najveći oslonac u budućnosti, imaće obezbeđen razvoj.