Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

#AdCast: Struka u BiH nikada do sada nije uspela da se udruži!

Marketing mreža, u okviru svoje biznis platforme AdNetwork, u narednom periodu organizovaće seriju webinara na različite teme iz struke, pod nazivom #AdCast. Drugi webinar zakazan je za utorak 28. april sa početkom u 18h na temuStanje u regionu – šta rade komšije u doba korone?“. Tim povodom razgovarali smo sa Vesnom Vlašić Jusupović, direktorkom agencije McCann Sarajevo i jedna od panelista.

U kojoj meri je struka u BiH solidarna i udružena u doba pandemije?
Iako smo u prošlosti imali dosta inicijativa i potencijalnih prilika za zajedničke dogovore, struka u BiH nikada do sada nije uspela da se udruži. Pod tim mislim kako na formalne oblike tako i na neformalno udruživanje. U tom kontekstu se ništa značajno nije promenilo ni u vreme krize. Nemamo zajednički glas i samim tim nismo spremni struku na kvalitetan način unaprediti i razviti, pa ni uspešno pozicionirati pred ključnim stakeholderima, a pre svega državom i državnim institucijama. Bez udruživanja teško da može biti i solidarnosti, razumevanja i empatije koje su ključne u ovakvim situacijama, odnosno sve se svodi samo na izolovane slučajeve. Značajne promene možemo očekivati jedino kroz sistemsku organizaciju i zajednički, planski nastup, čemu se i nadamo u bliskoj budućnosti. Mi smo vrlo spremni kako inicirati neke procese tako i podržati druge inicijative.

Šta nas očekuje u post-kovid periodu i šta možemo da uradimo kao struka da što bezbolnije izađemo iz krize?
Kompletnu komunikacijsku industriju očekuju mnogi izazovi nakon povratka u “normalno” stanje. Ono što je na prvom mestu upitno jeste koliko će to normalno uopšte biti nešto što nam je poznato tj. ono u čemu smo se do sada dobro snalazili. Istraživanja koja smo radili u okviru našeg Truth Central-a ukazuju na mogućnost da će potrošači u doglednoj budućnosti preokrenuti Maslovljevu hijerarhiju potreba. Premda je još uvek rano da se o tome sa sigurnošću govori, moguće je da ćemo svedoćiti promeni koju će podstaći tri ključna momenta: fokus na osnovne potrebe pojedinaca i porodica, povećana briga o zdravlju i sigurnosti, te fokus na dobrobit ljudi. Pre svega, što se već vidi u praksi, ubrzana digitalna transformacija u svim granama industrije. Pored toga, stručnost i znanje će biti na ceni, što ostavlja prostor nama kao kompetentnoj industriji da, u saradnji sa brendovima, budemo pokretač i važna podrška promenama kojima će celo društvo težiti nezavisno od brzine ili prioriteta. Za očekivati je da će za opstanak u ovoj situaciji biti važna snaga i agilnost, odnosno prilagodljivost, a rekla bih i umešnost, kako u domenu komunikacijske industrije, tako i u drugim. Ono što je neophodno jeste da pokušamo doći do svima prihvatljivih rešenja, te da kolektivno shvatimo da smo svi deo jedinstvenog lanca i da individualno niko od nas ne može u potpunosti funkcionisati. Mediji, oglašivači, PR, kreativne, medijske i event agencije morale bi pronaći zajednički jezik i sprovesti korisne inicijative koje bi unapredile poslovanje svih nas.

Link za registraciju dostupan je ovde, a broj mesta je ograničen.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!