Marketing mreža, u okviru svoje biznis platforme AdNetwork, organizuje seriju webinara na različite teme iz struke, pod nazivom #AdCast. Treći webinar zakazan je za četvrtak 7. maj sa početkom u 18h na temu – Influencer marketing u doba korone – da li je COVID-19 „porazio“ influensere.
U okviru webinara razgovaraće se na neke od sledećih tema – kako je COVID-19 kriza uticala na influence tržište; na koji način su influenseri koristili svoj uticaj u doba pandemije; šta su i na koji način komunicirali; na koji način su influenseri pomogli brendovima u komunikaciji sa potrošačima tokom vanrednog stanja; na koji način će potencijalno smanjenje budžeta brendova uticati na influencer marketing; da li je ova kriza prilika za influensere; saradnja agencija-kompanija-influesera u krizi?
Na ove i brojne druge teme govoriće:
Lana Bedeković Rosandić, Managing Partner, ALERT i vlasnica platforme Webinfluential (Hrvatska)
Goran Jankuloski, Managing Partner, Žiška
Katarina Lero, regionalni brend menadžer za kategoriju žvaka i bombona, MARS
Danilo Badnjar (Choda), youtuber i influenser
Milan Inić (Yasserstain), youtuber i influenser
Uvodno istraživanje: Andrej Gamser, Digital Director, Digital Element
Moderator webinara: Ivana Parčetić Mitić, Founder & CEO, Marketing mreža
Link za registraciju dostupan je ovde, a broj mesta je ograničen.
Ako ste propustili drugi regionalni #AdCast, video je dostupan ispod: