Da li će marketing preživeti?

Situacija do koje je dovela globalna pandemija u velikoj meri je već promenila način poslovanja, pa i marketing. Prema mišljenju Iskre Popović, direktorke Novaston Marketing Consultancy, marketing je nešto što ne može da se zaustavi.

„Pravi projekti uvek nađu put do krajnjeg korisnika. Rekla bih da su sada adekvatne kampanje čak i potrebnije nego u redovnim okolnostima. Pre svega kada je u pitanju društveno odgovorno poslovanje. Imali smo priliku da vidimo da su veliki brendovi poput MC Donald’s promenili svoje marketinške pristupe, čak i logotipe, kako bi ukazali na važnost socijalnog distanciranja. Poenta nije da se sve zaustavi, već da se reorganizuje i prilagodi situaciji. To je jedini recept za uspeh. Smanjenja budžeta će sigurno biti, i najverovatnije će se prvo odraziti na marketing budžete, ali ono što je bitno je da process mora da se nastavi. Marketing nam je sada od izuzetne važnosti.

Drugo pitanje koje se nameće je da li će online „život“, komunikacija i kupovina u potpunosti zameniti „offline“. Svedoci smo da se sve prebacuje online, i posao i sastanci, sva komunikacija, oglašavanje, pa čak i druženja. Kako smo mi agencija specijalizovana za „ritejl“ marketing i kako su nam glavni klijenti investitori i vlasnici velikih šoping centara i ritejl parkova, verujem da ta vrsta kupovine nastaviti da živi i kada se završi „izolacija“. Ljudi će biti željni fizičkog kontakta, zabavnih programa, bioskopa i restorana. Ali naravno da će i sami tržni centri i ritejl parkovi morati da prate “online” trend i da se kroz adekvatne marketing kampanje prilagođavaju novim okolnostima“, istakla je Iskra Popović.

Izvor: Novaston


Oceni tekst

1,00 od 5
Loading...

Komentari