today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

#WakeUpCall: Društvena odgovornost bi morala uvek da bude temeljna vrednost!

Marketing mreža iz dana u dan prati situaciju u državi u vezi sa širenjem virusa COVID-19. Tim povodom pokrenuli smo kampanju #WakeUpCall i uz nesebičnu podršku kompanija-donatora obezbedili prehrambene pakete za samohrane roditelje, porodice bez osnovnih primanja i beskućnike, koje naši volonteri svakoga dana distribuiraju najugroženijima. Jedna od kompanija koja se uključila i podržala akciju je Knjaz Miloš, a naša sagovornica ovoga puta bila je Milana Petrović, Menadžer za javne i korporativne poslove.

Zašto je za kompanije važno da u ovom trenutku budu solidarne i pokažu humanost na delu? U kojoj meri kompanije treba da budu oslonac građanima u krizi?
Kompanije čine ljudi i prirodno je da osećamo isti poriv koji nam kroz istoriju uvek otkriva i one svetlije, dirljive strane teških vremena – solidarnost i humanost. Mi smo se u ovoj vanrednoj situaciji našli kao kompanija od društvenog značaja za snabdevanje vodom u našoj zemlji. Za to što smo uspeli da obezbedimo neprekinuto snabdevanje sugrađana vitalnim proizvodom kakav je voda, zatim pomognemo svima kojima možemo, zaslužne su naše kolege u proizvodnji i prodaji, upravo jer su pokazali solidarnost i požrtvovanost na delu.

Osim toga, kompanije nisu izolovani entiteti, već su čvrsto povezane sa svojim dobavljačima, partnerima, saradnicima, i samo zajedno sa njima, uzajamno se pomažući, mogu da prebrode izazove. Odgovornost može da se pokaže na razne načine: brendovi su tu da pruže informacije i vrednost potrošačima, kompanije da dodatno učvrste kolegijalne odnose sa partnerima i timski rešavaju probleme, a poslodavci da beskompromisno štite bezbednost i dobrobit zaposlenih, posredno potrošača i cele zajednice.

Zašto se Vaša kompanija priključila akciji #WakeUpCall?
Učešćem u društveno korisnim akcijama naših partnera i saradnika, možemo da povećamo svoj doprinos i pomognemo i one ranjive pojedince i organizacije, na koje su naši saradnici usmerili pažnju i resurse. Hvala Marketing mreži što nam je omogućila da učešćem u akciji #WakeUpCall dodatno doprinesemo.

Da li je društvena odgovornost jedan od temelja post-kovid društva?
Društvena odgovornost bi morala uvek da bude temeljna vrednost, a krizne situacije jasno nam ilustruju i zašto. Ovih dana više nego ikad uviđamo koliko su bitni etičnost, održivost, poslovanje u skladu sa propisima, briga o samom poslovnom rezultatu kompanije i zaposlenima, fer odnosi sa partnerima i dobavljačima… Sada su se isplatili svi napori koje smo u ove aspekte korporativne odgovornosti ulagali, kao što su se otkrile i sve manjkavosti. Nadam se da ćemo sa ovom spoznajom ući u našu novu, post-kovid realnost.

Zašto kompanije ne smeju da stanu sa komunikacijom sa potrošačima i koje su potencijalne posledice nekomunikacije u ovom trenutku?
Mi uvek polazimo od toga da je Knjaz Miloš, kroz svoju dugu istoriju, toliko sveprisutan u životima ljudi, da je nepojmljivo da se danas skloni kada je teško. Generalno, u turbulentnim vremenima ima toliko prilika i potrebe da se kažu i urade važne stvari – da se istaknu svojstva proizvoda koja do tog trenutka nisu bila najrelevantnija, da se pokaže briga o lojalnim potrošačima za koje ćemo osmisliti pogodnosti ili bezbednije i komfornije načine snabdevanja… Čak i ako nisu u prilici da ponude „opipljive“, materijalne benefite, brendovi mogu da nam stave do znanja da su tu, tako što će nam pomoći da sačuvamo zdrav duh, skrenemo misli, balansiramo između obaveza i ograničenja, izborimo se sa stresom…

Komunikacija je ključna. Osim što je odgovorno komunicirati, treba imati na umu da će, suočeni sa brojnim ograničenjima, potrošači više nego ikad obratiti pažnju na svoje izbore, te nagraditi svaki trud brendova, malih i velikih kompanija, preduzetnika… čije proizvode i usluge cene i vole, pomažući im da, na kraju krajeva, prevaziđu krizu.

Mnoge kompanije zamrzle su svoje marketinške budžete i odložile kampanje – da li je to, po Vašem mišljenju, trenutno rešenje ili dugoročan problem?
I to je bio logičan i razumljiv potez, s obzirom na to da odgovornost, o kojoj ovde dosta govorimo, podrazumeva i brzo i sveobuhvatno sagledavanje uticaja krize, odnosno mapiranje kritičnih procesa da se sačuvaju samo poslovanje i zaposleni. Usled kompleksnosti i razmera problema, to je za mnoge bio veoma težak, delikatan zadatak. Osim toga, poruke koje su kompanije i brendovi planirali, preko noći su prestale da budu relevantne, što je iziskivalo reorganizaciju i osmišljavanje novih, primerenih i korisnih kampanja, u situaciji kada raste zabrinutost i potpuno se menja naša dnevna rutina.

Reč je o velikoj globalnoj krizi čije ćemo efekte još analizirati, i kojoj ćemo se još prilagođavati. Tek ćemo videti koje su promene privremene, a koje trajne. Već je, međutim, očigledno da stalno raste potreba da usavršavamo poslovne modele, povećavamo dostupnost i vrednost naših proizvoda, negujemo saradnju i dobru komunikaciju. Nastavljamo dalje, sa novim i za budućnost vrlo korisnim saznanjima o svojim potrošačima, proizvodima, porukama i kanalima komunikacije.

Marketing mreža poziva sve svoje čitaoce da budu odgovorni prema sebi i ljudima u svojoj okolini i #ostanukodkuće.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

4,09 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!