REGION- Mnoštvo je stvari kojima se radujemo i mnoštvo je malih i srednjih poduzetnika koji nam ih inače osiguravaju, a sada im je naša podrška od velike važnosti – zbog čega je ključno da se uključite u novu #jedvacekam inicijativu.
Jedva čekate ručati u najdražem restoranu? Recite to na Facebooku. Jedva čekate popiti piće u omiljenom kafiću? Podelite to sa svima na Instagramu. Jedva čekate otići u pozorište, na koncert ili festival? Detaljno razgledati i bez žurbe ili ustručavanja s polica odabirati najkvalitetnije proizvode? Posetite jedvacekam.hr i pozovite svoje prijatelje da učine isto. Za najkreativnije #jedvacekam poruke osiguran je medijski prostor na Novoj TV, RTL-u, Jutarnjem listu, Lideru, Radio grupi, Laganini.fm-u, Yammatu, Go2Digitalu, N1, 24sata, Tportalu, Dnevnik.hr-u, Journal.hr-u i drugima, što znači da upravo vaš omiljeni brend može postati nacionalno poznat.
Mehanizam je sledeći: na web-stranici jedvacekam.hr pomoću jednostavne aplikacije objavite svoju poruku o tome šta jedva čekate učiniti nakon ukidanja vanrednih mera i pružite podršku omiljenom brendu, tagujte ga i distribuirajte svoj jedinstveni dizajn na društvenim mrežama te izazovite nekog na isto! Jednostavno je, a vašem kafiću, frizeru, fitness studiju, modnom stilisti, dispečeru marmelade, kozeg sira ili starter kulture… puno će značiti u ova čudna vremena.
Reč je o akciji Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA-e) koja ovih dana ima misiju: osvestiti važnost kreativnosti i pokazati koliko je ona može pomoći privredi i boljoj budućnosti, a pritom istaknuti kvalitetne proizvode, kompanije i pojedince. Ovom akcijom čitava zemlja postaje kreativna agencija, a svaki brend potencijalno velik i nacionalno poznat brend.
Upravo je sada pravo vreme da stanemo iza svih onih brendova, obrtnika, umetnika, ugostitelja, inovatora i pojedinaca čija nam inovativnost u svakodnevici toliko znači, a čega smo u izolaciji postali svesniji no ikada. Njihovo nam postojanje olakšava i obogaćuje živote, a sada je red na nama – svojom kreativnošću možemo im pružiti prepoznatljivost diljem zemlje. Podelite što jedva čekate nakon završetka pandemijskih mera i kreirajte svoju poruku celoj Hrvatskoj – istaknite najdražeg, drugog najdražeg, petog i desetog najdražeg pružaoca usluge, ukažite na njegov kvalitet i pomozite mu ostvariti vidljivost! Jer kreativnost čini razliku.
A da kreativnost čini razliku potvrdili su i renomirani hrvatski redatelji Vinko Brešan, Hrvoje Hribar i Goran Vitez te producentske kuće InterFilm, Kinorama i HRT, koji su isečke svojih filmova – Kako je počeo rat na mom otoku, Maršal, Što je muškarac bez brkova i Šuma sumarum dali na korišćenje kampanji #jedvacekam.
Kako bismo vam olakšali unos vaših favorita na jedvacekam.hr obuhvatili smo bazu svih preduzetnika, obrta i ustanova, a uz to smo uključili i mogućnost samostalnog upisivanja vašeg omiljenog brenda. Uz javnost i pojedince, takođe pozivamo i medije, agencije, proizvođače, javne ustanove i sve druge zainteresovane da se priključe akciji sa svojim idejama. Ako želite podržati projekat, više ste nego dobrodošli javiti nam se na hura@hura.hr.
Izvor: HURA