Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

HURA pokrenula akciju #jedvacekam!

REGION- Mnoštvo je stvari kojima se radujemo i mnoštvo je malih i srednjih poduzetnika koji nam ih inače osiguravaju, a sada im je naša podrška od velike važnosti – zbog čega je ključno da se uključite u novu #jedvacekam inicijativu.
Jedva čekate ručati u najdražem restoranu? Recite to na Facebooku. Jedva čekate popiti piće u omiljenom kafiću? Podelite to sa svima na Instagramu. Jedva čekate otići u pozorište, na koncert ili festival? Detaljno razgledati i bez žurbe ili ustručavanja s polica odabirati najkvalitetnije proizvode? Posetite jedvacekam.hr i pozovite svoje prijatelje da učine isto. Za najkreativnije #jedvacekam poruke osiguran je medijski prostor na Novoj TV, RTL-u, Jutarnjem listu, Lideru, Radio grupi, Laganini.fm-u, Yammatu, Go2Digitalu, N1, 24sata, Tportalu, Dnevnik.hr-u, Journal.hr-u i drugima, što znači da upravo vaš omiljeni brend može postati nacionalno poznat.

Mehanizam je sledeći: na web-stranici jedvacekam.hr pomoću jednostavne aplikacije objavite svoju poruku o tome šta jedva čekate učiniti nakon ukidanja vanrednih mera i pružite podršku omiljenom brendu, tagujte ga i distribuirajte svoj jedinstveni dizajn na društvenim mrežama te izazovite nekog na isto! Jednostavno je, a vašem kafiću, frizeru, fitness studiju, modnom stilisti, dispečeru marmelade, kozeg sira ili starter kulture… puno će značiti u ova čudna vremena.

Reč je o akciji Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA-e) koja ovih dana ima misiju: osvestiti važnost kreativnosti i pokazati koliko je ona može pomoći privredi i boljoj budućnosti, a pritom istaknuti kvalitetne proizvode, kompanije i pojedince. Ovom akcijom čitava zemlja postaje kreativna agencija, a svaki brend potencijalno velik i nacionalno poznat brend.

Upravo je sada pravo vreme da stanemo iza svih onih brendova, obrtnika, umetnika, ugostitelja, inovatora i pojedinaca čija nam inovativnost u svakodnevici toliko znači, a čega smo u izolaciji postali svesniji no ikada. Njihovo nam postojanje olakšava i obogaćuje živote, a sada je red na nama – svojom kreativnošću možemo im pružiti prepoznatljivost diljem zemlje. Podelite što jedva čekate nakon završetka pandemijskih mera i kreirajte svoju poruku celoj Hrvatskoj – istaknite najdražeg, drugog najdražeg, petog i desetog najdražeg pružaoca usluge, ukažite na njegov kvalitet i pomozite mu ostvariti vidljivost! Jer kreativnost čini razliku.

A da kreativnost čini razliku potvrdili su i renomirani hrvatski redatelji Vinko Brešan, Hrvoje Hribar i Goran Vitez te producentske kuće InterFilm, Kinorama i HRT, koji su isečke svojih filmova – Kako je počeo rat na mom otoku, Maršal, Što je muškarac bez brkova i Šuma sumarum dali na korišćenje kampanji #jedvacekam.

Kako bismo vam olakšali unos vaših favorita na jedvacekam.hr obuhvatili smo bazu svih preduzetnika, obrta i ustanova, a uz to smo uključili i mogućnost samostalnog upisivanja vašeg omiljenog brenda. Uz javnost i pojedince, takođe pozivamo i medije, agencije, proizvođače, javne ustanove i sve druge zainteresovane da se priključe akciji sa svojim idejama. Ako želite podržati projekat, više ste nego dobrodošli javiti nam se na hura@hura.hr.

Izvor: HURA

 

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!