SVET – Kompanija Nike ponovo je napravila iskorak, zauzela stav i pomerila granice advertising industrije.
Hvala što ste se prijavili na naš newsletter!
Molimo Vas da pretplatu potvrdite na linku koji ste dobili u mejlu.
SVET – Kompanija Nike ponovo je napravila iskorak, zauzela stav i pomerila granice advertising industrije.
Virus COVID-19 doveo je u pitanje mnoge uobičajene prakse u online marketingu, pa tako i vođenje društvenih mreža.
Sampling tj podela uzoraka proizvoda u cilju povećanja prodaje, postoji od nastanka trgovine i zbog svoje troškovne efikasnosti i sposobnosti da odmah da rezultate nastavlja se sa njegovom upotrebom, čak i kada nam se čini da je svet stao.
Kada je u pitanju primena nauke o podacima u marketingu, njen cilj je da pruži nove uvide koji će kompanijama omogućiti da se uvere jesu li se njihove odluke o investiranju isplatile. Koji obim prodaje je donela njihova poslednja TV kampanja? Šta je ROI influenser marketinga?
REGION – U skladu sa strategijom pametne integracije Grupe, koju su u Pristopu usvojili prošle godine, vođenje centra za tržišno komuniciranje preuzima partnerka i članica uprave Ula Spindler, koja će na ovoj poziciji zameniti Petru Muth Zupanc. Nakon više godina, s mesta kreativnog direktora odlazi Aljoša Bagola, a u Pristop dolazi Mirka Modrinić koja je do sada bila kreativna direktorka agencije Imago Bold.
Šesti regionalni forum komunikacionih lidera IZAZOV 2020, pod sloganom „Don’t beautify the world, CHANGE IT“, počinje sutra u 12h. Svoje učešće na online forumu potvrdilo je preko 500 kompanija i agencija iz celog regiona.
Juče su u okviru, online sastanka IAB Serbia, prezentovani su ovogodišnji rezultati izveštaja AdEx Benchmark, a sve je bilo ispraćeno i panel diskusijom u okviru koje su predstavnici agencija, članica IAB Serbia, prokomentarisali najznačajnije elemente izveštaja.
REGION – Kao odgovor na globalnu situaciju, festival Golden Drum otkazuje ovogodišnje izdanje. Sledeće izdanje festivala zakazano je za oktobar 2021. godine.
Svi smo svedoci da se tokom pandemije Covid-19 veliki broj ljudi okrenuo online kupovini. Ali kada će ona zaista postati prvi izbor potrošača?
SVET – VOXCOMM, novi globalni agencijski glas koji promera komercijalnu kreativnost u svim njenim oblicima, u novom je saopštenju istaknuo važnost poštenih uslova plaćanja koji osiguravaju pozitivan i zdrav odnos agencija i klijenata.