Izabrani predsednici žirija za dodelu nagrada #kaktus2020!

Marketing mreža raspisala je 15. juna konkurs za 6. nacionalnu dodelu godišnjih nagrada – KAKTUS 2020. O tome ko će dobiti ovogodišnje KAKTUS nagrade odlučuje stručni žiri koji čine priznati i ugledni profesionalci iz kreativnih, PR, digitalnih agencija i produkcijskih kuća iz Srbije i regiona. Oni su, između sebe, tajnim glasanjem, izabrali kolege koji će ove godine voditi Žiri za dodelu nagrada KAKTUS 2020.

Za predsednika Žirija iz Srbije izabran je Predrag Simić, Creative Director agencije Leo Burnett, dok je za predsednika regionalnog dela Žirija izglasan Davor Bruketa, Chief Creative Officer & Co-Chairman, Bruketa&Žinić&Grey, Hrvatska.

Žiri iz Srbije ove godine radiće u sastavu: Ana Šutić, Creative Director, New Moment New Ideas Company; Đorđe Janković, Chief Creative Business Designer, New Startegy; Goran Jankuloski, Managing Partner, Žiška; Jelena Dragišić, Head of Creative, LUNA\TBWA; Josip Modli, Partner / Chef de la création, Fried; Lea Stanković, Executive Director, Communis DDB; Lidija Milovanović, Associate Creative Director, McCann Beograd; Marko Vulinović, Creative Director, Real Grupa Beograd; Miroslav Miljenović, Creative Director, SIVO; Nemanja Stanković, Creative Director, Executive Group; Tamara Jokanović, Managing Director, Represent Communicatios i Vladimir Mitrović, Creative Director, Ovation BBDO.

Regionalni žiri ove godine činiće: Dejan Šijuk, Creative Director, Aquarius (BiH); Domagoj Davidović, Founding Partner & Creative Strategist, Švicarska (HR); Ilinka Crvenkovska, Creative Director, Idea+ Communications (MK); Ivan Tanić, Creative Director, Saatchi&Saatchi Zagreb (HR); Ivan Tušek, Head of Creative, Degordian (HR); Jure Korenč, Creative Director, Agencija 101 (SLO); Jurica Ćorluka, Head of Creative, Señor (HR); Lana Bedeković Rosandić, Owner & Managing Director, Alert (HR); Milena Mijatović, Founder & Managing Director, MINT Banja Luka (BiH); Mirka Modrinić, Creative Director, Pristop (SLO); Robert Bohinec, Creative Director, Futura DDB (SLO) i Uroš Goričan, Creative Director, Herman & partnerji (SLO).

Predsednici Žirija rekli su da će, zajedno sa ostalim kolegama, pristigle radove ocenjivati strogo, ali pravično, kao i da će nagrade dobiti isključivo najkvalitetnije kampanje, koje pomeraju granice.

Nagrade se dodeljuju u 24 kategorije, a dobijaju ih organizacije, kompanije, institucije i agencije za najkvalitetnije i najprofesionalnije pojedinačne i integrisane kampanje u protekloj godini.

Novina u okviru ovogodišnjeg konkursa za nagrade KAKTUS 2020 je nova kategorija – posebno priznanje LOCKDOWN integrisana kampanja. Ova kategorija namenjenja je za prijavu kampanja koje su nastale i koje su realizovane isključivo u periodu od 10. marta do 10. maja 2020. godine odnosno u periodu vanrednog stanja i pandemije virusa COVID-19. Kampanje koje su nastale za vreme vanrednog stanja, a kao odgovor na pandemiju virusa COVID-19 mogu biti prijavljene isključivo za Posebno KAKTUS priznanje i to bez nadoknade.

Konkurs je otvoren do 20. septembra. Nagrade će biti svečano dodeljene na 6. nacionalnom Festivalu integrisanih komunikacija – KAKTUS 2020, pod sloganom „Unique in being different“. Festival će biti održan 3. i 4. novembra u Madlenianum Opera & Theatre.

Uslove konkursa, propozicije i kategorije, kao i prijavni formular i Pravilnik o radu žirija, možete pogledati na sajtu www.kaktus.rs.


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari