today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Zoran Golub – novi direktor marketinga Grand Kafe

Zoran Golub, dosadašnji marketing menadžer novih kategorija Strateško poslovnog područja Kafa u Atlantic Grupi, u skladu sa organizacionom promenom, preuzeo je poziciju direktora marketinga Grand kafe.

On se Atlantic Grupi pridružio 2017. godine, a radno iskustvo u oblasti marketinga gradio je u kompanijama Apatinska pivara, Pepsico International, Strauss Adriatic i gde je radio na pozicijama marketing direktora i West Balkan Group brend menadžera. Njegovo unapređenje u okviru marketing sektora kompanije predstavlja potvrdu uspešnih poslovnih rezultata i bogatog radnog iskustva u ovoj oblasti.

Na prethodnoj poziciji u Atlantic Grupi, Zoran je sa svojim timom uspešno razvijao i implementirao važne projekte i kampanje, a neki od njih su i razvoj segmenta Black‘n’Easy kafe, relanisranje Barcaffe brenda u kategoriji kapsula i regionalni ulazak u RTD kategoriju. Poslednji i najveći u nizu razvojnih projekata je jačanje regionalne pozicije u kategoriji instant kafe u okviru koga je predstavljen novi unapređeni portfolio kao i novi brend Insta grand.

„Moj poslovni cilj i zadatak na novoj poziciji je da prenesem svoje dugogodišnje iskustvo u daljem razvoju brendova i kategorija Grand kafe. Verujem da ću uz podršku sjajnog tima uspeti da implementiram marketinšku viziju kojom ćemo nastaviti da jačamo poziciju jednog od core brendova kompanije, unapređujemo portfolio proizvoda i tržišni nastup“, izjavio je Golub.

Poslovna filozofija Atlantic Grupe je da ulaže u svoje core brendove, ne samo u želji da prati potrošačke navike i trendove, već i da ih diktira svojom inovativnošću. Potvrda takvog stava je i organizaciona promena u SPP Kafa, koja je u fokus stavila svaki od renomiranih brendova, kao što su Grand kafa i Barcaffè, uz orijentaciju ka preferencama potrošača na različitim tržištima.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!