Kako je globalnu industriju oglašavanja u martu snašla neočekivana blokada, AdForum je odlučio organizovati takmičenje AdForum PHNX Tribute, kojim bi proslavio kreativnost. Nagrade su dodeljene juče u okviru poludnevnog online programa. U okviru AdForum PHNX Tribute dodeljeno je nekoliko Grand Prixa, zlatnih, srebrenih i bronzanih Feniksovih pera.
Grand Prix osvojili su radovi:
Kategorija FILM: Lacoste, Krokodil u tebi, agencija BETC, Francuska
Kategorija DIGITAL: Burger King, Stevenage Challenge, agencije DAVID Madrid/DAVID Miami
Kategorija STRATEGIJE: Burger King, Moldy Whopper, agencije INGO Stockholm / DAVID Miami / Publicis
U kategorijama PRINT i DESIGN nije bilo dobitnika Grand Prix nagrada. Od 4.000 prijavljenih radova sveukupno je dodeljeno 41 zlato, 97 srebrenih i 191 bronzana nagrada.
Među 35 zemalja koje su osvojile nagrade, najviše ih je otišlo u Sjedinjene Američke Države – 52 nagrade, među kojima i 10 zlatnih; Veliku Britaniju – 37 nagrada i 5 zlata. Uspešni su bili i Ujedinjeni Arapski Emirati (29 nagrada), Argentina (22) i Brazil (19).
Najnagrađivanija među agencijma je Impact BBDO Dubai sa 10 bronzi i 5 srebrenih nagrada. Mreže sa najviše priznanja su BBDO i Ogilvy, sa po 32 osvojene nagrade, zatim McCann sa 29, Havas (uključujući BETC) sa 24 i DDB sa 20.
Sve dobitnike možete pogledati OVDE.