Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 236

Mercator u Sloveniji pokrenuo MTikTok Akademiju

REGION – Kompanija Mercator ponovo potvrđuje da razume savremene trendove i dobro zna kako komunicirati sa različitim ciljnim grupama.

Objavljen prvi regionalni deepfake muzički spot

0

REGION – Spoj veštačke inteligencije i kreativnosti čak i regionalne političke lidere, Izetbegovića, Dodika, Čovića, Vučića i Milanovića, može učiniti zabavnim saradnicima na kreativnim projektima.

Grayling prognoza COVID trendova

0

Za 2020. godinu možemo reći da je bila posebna – i to ne na dobar način. Pojedinci, kompanije, brendovi, vlade i zajednice našli su se pred velikim izazovima, a promene koje se dešavaju u oblastima poslovanja, politike i javnog domena imaće značajan uticaj i na oblast komunikacija. Dok se situacija sa COVID-19 krizom nastavlja, tim stručnjaka međunarodne agencije Grayling predstavlja pet trendova koji bi mogli oblikovati oblast komunikacija u narednom periodu.

Siguran dom je bolji dom!

0

IKEA Srbija pokreće kampanju protiv nasilja u porodici „Siguran dom je bolji dom“, kao odgovor na eskalaciju ovog socijalnog problema usled pandemije. Za svoje zaposlene koji se suočavaju sa posledicama COVID-19 pandemije, uključujući porodično nasilje, IKEA uvodi dva nova programa podrške: IKEA fond solidarnosti i IKEA program pomoći za zaposlene.

Agencija Señor osvojila nagradu HDD-a za najbolji dizajn u digitalnim medijima

0

REGION – Agencija Señor osvojila je nagradu u kategoriji Dizajn u digitalnim medijima / dizajn interakcija na bienalnoj Izložbi hrvatskog dizajna 19/20 za kampanju Veliki hrvatski naivci za CERT.hr.

Prkosna čuvarkuća Erigeron canadensis

0

Digitalna kreativna agencija Drive, koja posluje u okviru I&F Grupe, realizovala je nedavno malu, kreativnu i veoma zanimljivu kampanju za concept store Gnezdo, koja je odjeknula društvenim mrežama.

Spajanjem agencija Grey i AKQA nastao AKQA Group!

0

SVET – AKQA Group, novi entitet koji obuhvata kreativnu agenciju Grey i digitalnu agenciju AKQA, zvanično je formiran. Glasine o pripajanju počele su pre par godina – uz pominjanje naziva koje je na kraju postalo još jedna pripojena agencija, a tada se spominjala GreyKQA ili AKQGrey.

Instagram vs. Twitter: Gde se milenijalsi informišu?

0

Ako se ovako nastavi, Instagram će do kraja godine prestići Tviter kao izvor vesti, stoji u Rojtersovojom izveštaju za digitalne medije za 2020. godinu!

Restart za event industriju?

0

U zaletu ste, puni snage, a onda vas neko iznenada polije kofom ledene vode i zaustavi. Ovako bi se u najkraćem mogla opisati situacija u kojoj se našla globalna event i entertainment industrija kada je kriza izazvana koronavirusom započela u prvom kvartalu 2020. Event industrija je godinama rasla i jačala svoju poziciju uz predviđanja svetskih stručnjaka da će se ukupni prihodi event ekosistema, udvostručiti u periodu od 2019 do 2025. Međutim nastala situacija, koja se nije mogla predvideti, za sve je zapravo bila hladan tuš.