Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 235

I TO NIJE SVE! širi svoje digitalne i kreativne kapacitete

0

REGION – Lucija Kožul i Vito Kasumović, nova su lica i pojačanja digitalnog i kreativnog tima I TO NIJE SVE! kreativne agencije. Ovi mladi kreativci će sada svoja dosadašanja stečena agencijska iskustva nastaviti razvijati u sklopu rastućeg tima ITNS agencije.

COVID-19 ADS: Odgovor domaćih agencija i kompanija na krizu

Nastavljamo sa serijalom COVID-19 ADS, u okviru koga ćemo objavljivati kampanje domaćih, regionalnih i globalnih brendova koji su bili hrabri u 2020. godini, ali i prepoznali značaj kreativnosti i komunikacije sa potrošačima u ovako izazovnoj godini za sve nas.

Pominjanje društvenih mreža u dnevnoj štampi

Društvene mreže promenile su način na koji živimo, radimo, komuniciramo i informišemo se. One su svuda – priča se o njihovom uticaju, ko ih koristi, koliko često, influencer-ima, story-ima, oglašavanju, ali i različitim zloupotrebama. Koronavirus je doprineo stvaranju potpuno novih funkcija u njihovom korišćenju, pa sve češće imamo priliku da različitim manifestacijama prisustvujemo „online“.  Takođe, skoro svakog dana u medijima možemo da pročitamo da je neko nešto napisao na Twitter-u, Facebook-u, okačio sliku na Instagram-u, video na TikTok-u i to od svetskih političara do rijaliti zvezda.

Arsène Wenger – specijalni gost digitalne SPORTO 2021 konferencije!

0

U duhu 2020. godine, i SPORTO konferencija, vodeća konferencija o marketingu i sponzorstvima u ovom delu Evrope, prilagodila se okolnostima. Iz novembra se preselila u januar te iz Portoroža na internet.

Jesenja doza edukacije u Represent Communications

0

U skladu sa aktuelnim dešavanjima u zemlji i svetu, edukativni tim Represent Communications osmislio je dva nova edukativna programa.

COVID-19 ADS: Kako su domaći brendovi odgovorili na krizu?

Godinu 2020. obeležila je pandemija virusa COVID-19. Na koji način su se snašli domaći, regionalni i globalni brendovi? Da li su na pravi način odgovorili na krizu? Na koji način su prilagodili komunikaciju sa potrošačima trenutnoj situaciji i koliko su kampanje bile uspešne?

Uticajni stručnjaci na FOCUS konferenciji

0

REGION – Ovogodišnje 6. izdanje FOCUS konferencije o inovacijama i komunikacijama u javnoj upravi i javnim kompanijama održaće se 25. i 26. novembra online.

Commerce Success Framework – imperativ za povećanje poslovnog rezultata!

0

REGION – iProspect, a dentsu company, osim trenutnih usluga koje nudi u zemljama Adriatic regije, lansirao je Commerce Success Framework koji pomaže oglašivačima koordinaciju u sve kompleksnijem ekosistemu prodaje.

Digital Element: Influencer marketing u doba korone

0

Digital Element, na nedavno održanom šestom festivalu KAKTUS 2020, predstavio je rezultate najnovijeg istraživanja na temu „Influencer marketing u doba korone“.

Spotify preuzeo kompaniju Megaphone

SVET – Striming platforma za slušanje muzike Spotify preuzela je kompaniju za oglašavanje Megaphone kako bi ojačala svoju platformu za podcast.