Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Dodeljene EPICA nagrade za 2020.

Epica nagrade večeras su, na online ceremoniji, najvećim priznanjima nagradile komunikacijska rešenja iz celog sveta. Epica mrežom godine za 2020. godinu proglašen je Wunderman Thompson, a Agencije godine su INGO Stockholm / David Miami / Publicis.

Lista Grand Prix dobitnika, po kategrijama, ove godine izgleda ovako:

ODGOVORNOST: „Through Your Eyes“, INCUCAI x Sony Music, Wunderman Thompson Buenos Aires
PR: „The Moldy Whopper“, Burger King, INGO Stockholm / David Miami / Publicis
DIZAJN: „Heinz Ketchup Puzzle“, Rethink, Kanada
DIGITAL: “Swipe Night”, Tinder, 72andSunny Los Angeles
PRINT: „The Moldy Whopper“, Burger King, INGO Stockholm / David Miami / Publicis
FILM: „The Moldy Whopper “, Burger King, INGO Stockholm / David Miami / Publicis

Komentarišući pobedu u kategoriji Film, Björn Ståhl, izvršni kreativni direktor agencije INGO, rekao je: „Osvojiti Grand Prix u ovoj kategoriji uvek je jako teško i apsolutno je fenomenalan uspeh. Jako smo naporno radili na ovoj kampanji i zbog ove se nagrade sav trud isplatio.”

Komentarišući Grand Prix priznanje u kategoriji Print, Eduardo Marques, glavni kreativni direktor agencije Publicis rekao je: „Tako je fantastično postignuće osvojiti Epica Print Grand Prix. I ne samo to – to je sjajan uspeh za celu industriju prehrambenih proizvoda. Burger King je transformisao oglašavanje unutar kategorije i ono će od sada biti transparentnije, realnije i iskrenije. To je jako lepa stvar.”

Komentarišući PR Grand Prix priznanje u kategoriji PR, Pancho Cassis, partner i glavni kreativni direktor agencije David, rekao je: „Nakon svega što smo pretrpeli da bismo izveli ovu kampanju, apsolutna je čast primiti ovu nagradu od jednog od najstručnijih i najzahtevnijih žirija koji postoje – novinara koji prate oglašavanje. Zaista sam zahvalan svima njima na ovom priznanju.”

Grand Prix u kategoriji Digital osvojila je agencija 72andSunny Los Angeles za kampanju “Swipe Night”, koji je ponovo pobudila interes za aplikaciju Tinder pretvarajući je u složenu avanturu za više igrača koja zabavlja korisnike i okupljala istomišljenike.

Grand Prix u kategoriji Dizajn pripao je kanadskoj agenciji Rethink za rad “Heinz Ketchup Puzzle”, potpuno crvenu puzzlu koja obećava da će zabaviti sve tokom izolacije.

Žiri je odlučio ne dodeliti Grand Prix u kategoriji Alternative jer nije imala jasnog pobednika.

Epica je ove godina primila 1.980 prijava iz 59 zemalja. To je manji broj prijava nego prethodnih godina, ali više nego što se očekivalo, s obzirom na okolnosti. Najviše radova stiglo je iz Rusije, a za njom sledi Nemačka. Što se tiče mreža, Wunderman Thompson i BBDO imali su najviše prijavljenih rešenja.

Sjedinjene Američke Države najuspešnije su na rang listi država sa 17 nagrađenih projekata, uključujući četiri Grand Prix-a i osam zlata, a slede ih Kanada sa 22 nagrađena projekta među kojima je jedan osvojio Grand Prix i njih pet zlato. Sve detalje o dobitnicima možete pronaći na sajtu www.epica-awards.com.

Ponosni smo što je i ove godine Marketing mreža, učešćem u Epica žiriju, doprinela izboru najboljih kampanja u 2020. godini.

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!