Kampanja “Hvala vam, doktori” osvojila je zlatnu EPICA nagradu na večerašnjoj online dodeli. Žiri ove prestižne nagrade čine urednici i novinari najuticajnijih svetskih medija u oblasti advertajzinga.
U konkurenciji između 1.980 prijava iz 59 zemalja, kampanja „Hvala vam, doktori“ osvojila je zlato u kategoriji Covid-19 Communications, prestižnu nagradu za odgovorno oglašavanje. Kampanja je realizovana kao podrška doktorima i medicinskom osoblju tokom pandemije, a realizovale su je agencije McCann Beograd i UM Beograd u saradnji sa Nedeljnikom, za koji su kreirane specijalne naslovne strane.
„Veoma smo ponosni što je naš rad postao simbol zahvalnosti doktorima i medicinskom osoblju širom sveta, u teškoj godini borbe protiv kovida. Ovu nagradu posvećujemo upravo njima, kao zapis u vremenu za njihove nadljudske napore. Zahvaljujemo se ljudima širom sveta koji su kampanju podelili na svojim ličnim profilima, kao i članovima žirija EPICA festivala koji su u našoj priči prepoznali univerzalnu istinu. Čestitam svim članovima tima, našim partnerskim agencijama, kao i magazinu Nedeljnik.“ rekla je Jana Savić Rastovac, izvršna kreativna direktorka, McCann Beograd.
„Drago nam je da se ova kampanja izdvojila svojom jakom emotivnom porukom i da nastavlja da niže nagrade na prestižnim smotrama kreativnosti i advertajzinga. Bilo je veliko zadovoljstvo priključiti se kampanji i pozvati naše medijske partnere, pre svega outdoor medije, da pomognu da poruka velike zahvalnosti koju su kreirale kolege iz McCann kancelarija stigne do pravih superheroja, doktora i medicinskog osoblja širom regiona i to na mestima gde će ih oni sigurno primetiti, u blizini COVID bolnica. Hvala kolegama, hvala medijskim partnerima i najveće hvala našim pravim herojima – doktorima,” dodala je Branislava Cagronov, Regional Managing Director UM.
EPICA nagrade za kampanju „Hvala vam, doktori“ usledile su nakon nedavnih BalCannes, Kaktus i ACT Responsible priznanja. EPICA nastoji da nagradi izvanrednu kreativnost agencija, konsultantskih kuća, PR, marketinških ili tehnoloških kompanija, produkcijskih kuća, dizajnerskih studija i pojedinačnih umetnika, i promoviše je van njihovih nacionalnih granica. U žiriju EPICA nagrada su predstavnici najuticajnijih svetskih medija koji pišu o kreativnosti u advertajzingu.