Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 237

Otvorene prijave za Effie Global Bootcamp

0

SVET – Izoštrite svoje veštine marketinške efektivnosti, stečeno znanje izbrusite na projektima raznolikog spektra industrija, uz mentore savladajte marketinške izazove i zaslužite Effie Marketing Effectiveness Certificate.

Spellcaster i Adorio dali otkaz Donaldu Trumpu

0

REGION – Vest o kojoj ovih dana priča celi svet rezultati su američkih predsedničkih izbora, u kojima je kandidat Joe Biden izborio uverljivu pobedu dok je dosadašnji predsednik Donald Trump svoj kontroverzni mandat priveo kraju. Globalni događaj ovako velikog uticaja nije promakao ni lokalnom brendu Adorio, popularnoj online platformi za zapošljavanje, koji je u saradnji sa agencijom Spellcaster na tu temu lansirao provokativnu brand awareness kampanju.

Apatinska pivara prva “Family Friendly kompanija” u Srbiji u sektoru robe široke potrošnje

Apatinska pivara je prva kompanija u Srbiji u sektoru robe široke potrošnje koja je dobila prestižni Family Friendly Enterprise (FFE) sertifikat. Ovaj sertifikat dodeljuje sertifikaciono telo TMS, prema standardima „Ekvilib“ Instituta iz Slovenije. U Srbiji samo nekoliko kompanija poseduje ovaj sertifikat, a Apatinska pivara je pokazala da su briga o zaposlenima i njihovo zadovoljstvo važan segment njenog poslovanja.

Bojana Rudović: Covid-19 nas je izmestio iz zone komfora i podstakao da razmišljamo drugačije!

0

Bojana Rudović, direktorka marketinga kompanije Bekament, specijalno za Marketing mrežu govori o tome na koji način je COVID-19 kriza uticala na komunikacione ciljeve i strategiju njihove kompanije, ali i da li je integrisana 360 komunikacija danas jedina koja donosi rezultate.

ADBOOKA za udruženje SOS Dečija sela Srbija!

0

Promocija drugog izdanja publikacije ADBOOKA, u izdanju Marketing mreže i uz podršku lista Nedeljnik, održana je na festivalu integrisanih komunikacija KAKTUS 2020. Projekat ADBOOKA ima humanitarni karakter, a ove godine obezbedili smo 300 komada publikacije koja će biti poslata svima koji do kraja godine doniraju novac SOS Dečijim selima Srbija.

Dodeljene nagrade KAKTUS 2020!

0

Marketing mreža nagradila je sinoć organizacije, kompanije, institucije i agencije za najkvalitetnije i najprofesionalnije pojedinačne i integrisane kampanje na šestom festivalu integrisanih komunikacija KAKTUS 2020. Za nagrade ove godine konkurisalo je čak 172 projekta.

Kampanja „Godine su bitne“, koju je osmislila i realizovala agencija Leo Burnett za klijenta Vip Mobile, proglašena je Integrisanom kampanjom godine – Grand Prix. Ova kampanja osvojila je nagradu i u kategoriji Cross media integrisana kampanja. Agencija Leo Burnett i Vip Mobile osvojili su nagradu i u kategoriji Execution – Dizajn za projekat “Zzzuper prepaid“.

Sa dva dobitnika, 10 finalista i Grand Prix nagradom, Vip Mobile proglašen je četvrtu godinu za redom Oglašivačem godine.

Agencija Ovation BBDO, sa osam finalista i tri dobitnika, proglašena je Agencijom godine. Ovation BBDO osvojio je nagradr i u kategorijama Pojedinačni radovi – Interne komunikacije za kampanju “Nectar himna – Nije svejedno”, kao i u kategorijama Pojedinačni radovi – Video i Brand awarness intergisana kampanja za kampanju “Munchmallow brend film – Priča za sebe“, koja je rađena za klijenta Jaffa Crvenka.

Agencija New Moment New Ideas Company krunisana je sa dva priznanja – u kategoriji Pojedinačni radovi – Event za kampanju “SNEAKERVILLE” (klijent: Sport Vision) i u kategoriji Pojedinačni radovi – Influencer marketing za kampanju “Telenor&Whatifness”, koja je rađena za klijenta Telenor Srbija.

Saatchi&Saatchi Beograd i Pozorište Puž osvojili su dve KAKTUS 2020 nagrade za kampanju “ChaTheater” i to u kategorijama Pojedinačni radovi – Mobile i Content marketing.

U kategoriji Pojedinačni radovi – TV nagradu je osvojila IKEA Srbija za kampanju “Fleka”, dok su zajedno sa agencijom SIVO, u kategoriji Pojedinačni radovi – BTL, osvojili priznanja za kampanju “IKEA Sleeping Festival”.

Represent Communications i The Coca-Cola Company osvojili su nagradu u kategoriji Pojedinačni radovi – PR za kampanju “Budimo =”. Projekat “Lansiranje Tuborg Xmas Brew ukusa“, koji su realizovali agencija Executive Group i Carlsberg Srbija, osvojila je priznanje u kategoriji Pojedinačni radovi – Social Media.

Banca Intesa nagrađena je za projekat “Smart rokovnik” u kategoriji Pojedinačni radovi – Media, a u kategoriji Outdoor nagrađen je Mercator-S za kampanju “Verujemo u ideju – Novi Sad 2020“. Popular Communications i Jaffa Crvenka nagrađeni su za projekat „1.000 hvala“ u kategoriji Direktni marketing, a Tuna Fish Studio odnela je pobedu u kategoriji Execution – Produkcija za kampanju „Lelo“.

Najbolja Profitna integrisana kampanja ove godine je „Plazma rituali“ kompanije Bambi, a najbolja Društveno odgovorna integrisana kampanja je „Quattro 2020“ kompanije Frikom. Najbolja Digitalna integrisana kampanja je „Dijamant – u sve se meša“ agencije Žiška i kompanije Dijamant.

Luna\TBWA Beograd i Pivara Trebjesa – Nikšićko pivo nagrađeni su za kampanju „Nikšićko Pivo – regionalna kampanja Amo popit po pivo“ u kategoriji Integrisana kampanja kreirana za drugo tržište, dok je Mondelēz International nagrađen u kategoriji Adaptirana međunarodna integrisana kampanja za projekat “Milka Goodness”.

Agencija McCann Beograd nagrađena je u kategoriji Posebno priznanja LOCKDOWN integrisana kampanja za projekat “Thank you, doctors”.

O tome ko će dobiti ovogodišnje KAKTUS nagrade odlučivao je stručni žiri koji su činili priznati i ugledni profesionalci iz kreativnih, PR, digitalnih agencija i produkcijskih kuća iz Srbije i regiona. Žiri iz Srbije ove godine radio je u sastavu: Ana Šutić, Creative Director, New Moment New Ideas Company; Đorđe Janković, Chief Creative Business Designer, New Startegy; Goran Jankuloski, Managing Partner, Žiška; Jelena Dragišić, Head of Creative, LUNA\TBWA; Josip Modli, Partner, Fried; Lea Stanković, Executive Director, Communis DDB; Lidija Milovanović, Associate Creative Director, McCann Beograd; Marko Vulinović, Creative Director, Real Grupa Beograd; Miroslav Miljenović, Creative Director, SIVO; Nemanja Stanković, Creative Director, Executive Group; Predrag Simić, Creative Director, Leo Burnett; Tamara Jokanović, Managing Director, Represent Communicatios i Vladimir Mitrović, Creative Director, Ovation BBDO.

Regionalni žiri ove godine činio je: Davor Bruketa, Chief Creative Officer & Co-Chairman, Bruketa&Žinić&Grey (HR); Dejan Šijuk, Creative Director, Aquarius (BiH); Domagoj Davidović, Founding Partner & Creative Strategist, Švicarska (HR); Ilinka Crvenkovska, Creative Director, Idea+ Communications (MK); Ivan Tanić, Creative Director, Saatchi&Saatchi Zagreb (HR); Ivan Tušek, Head of Creative, Degordian (HR); Jure Korenč, Creative Director, Agencija 101 (SLO); Jurica Ćorluka, Head of Creative, Señor (HR); Lana Bedeković Rosandić, Owner & Managing Director, Alert (HR); Milena Mijatović, Founder & Managing Director, MINT Banja Luka (BiH); Mirka Modrinić, Creative Director, Pristop (SLO); Robert Bohinec, Creative Director, Futura DDB (SLO) i Uroš Goričan, Creative Director, Herman & partnerji (SLO).

Nagradu KAKTUS Talents (powered by Delta Holding) osvojio je tim SAGA, koji su činili Sara Radović i Stefan Gajić iz agencije Direct Media United Solutions.

Sinergija 20. Digitalno. Oduvek.

Sinergija ove godine proslavlja dvadeset godina postojanja u vreme velikih promena. Prilagođavajući se novoj stvarnosti i uzimajući u obzir bezbednost učesnika konferencije, Sinergija 20 biće održana u digitalnom formatu 25. i 26. novembra. Učesnici će moći da događaj isprate online, preko Microsoft Teams Live Event platforme. Za sve ljubitelje Sinergije u godini jubileja omogućen je besplatan pristup svim sadržajima koje konferencija nudi.

Studio Filburg osmislio vizuelni identitet nove content agencije

0

REGION – Zagrebački studio Filburg zaslužan je za vizuelni identitet i slogan nove regionalne content agencije 2020. Pokrenuta od strane profesionalaca iz medijske industrije, nova agencija kroz svoje delovanje označava kraj jedne ere i početak nove, a svoj put započinje sloganom “Era novih priča”.

Koliko je bitno pakovanje proizvoda?

0

REGION – IGEPA Plana veruje kako je pakovanje barem jednako važno koliko i njegov sadržaj pa su sproveli istraživanje kako bi to i dokazali. U saradnji s agencijom Bruketa&Žinić&Grey napravili su ekskluzivnu IGEPA kutiju koju su uz pomoć neuro naučnika iz Promosapiensa odlučili testirati u poređenju sa “običnom” kutijom.

Ako ne može publika Beogradskoj filharmoniji, može Beogradska filharmonija publici

0

Pandemija je, možda najviše, ugrozila jednu od osnovnih vrednosti društva – umetnost. Nema tog skajpa, zuma ili jutjuba koji mogu da nadomeste žmarce kad ste uživo izloženi umetnosti, bila ona likovna, muzička ili filmska. Umetnosti smo svi gladni i žedni, a u to smo se već uverili i pre pandemije – kada smo imali priliku da vidimo kako se čeka u redovima za ulazak u Narodni muzej ili Muzej savremene umetnosti, kako smo uživali na nastupima Beogradske filharmonije na otvorenom. I odjednom, kao da nam nije dosta što se veći deo našeg dana odvija preko onlajn platformi – sada treba da slušamo prenose i virtuelne koncerte – koji su, mora se priznati, bili spektakularni, ali su nas, kako je vreme prolazilo, samo podsećali na to koliko smo izgubili.