Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 238

UNICEF u Hrvatskoj u potrazi za agencijom za komunikacijski menadžment i savetovanje

0
REGION – UNICEF u Hrvatskoj u potrazi je za agencijom za komunikacijski menadžment i savetovanje koja će podržati razvoj i sprovođenje različitih komunikacijskih, digitalnih i zagovaračkih aktivnosti, sa ciljem efikasne implementacije zagovaračkog i komunikacijskog plana programa „Ostvarenje jamstva za svako dete“ u Međimurskoj županiji.

Ako ste zainteresirani za saradnju sa UNICEF-om u Hrvatskoj, pošaljite ponudu do ponedeljka, 16. novembra 2020. godine (do 16 sati) prema upustvu iz LRPS dokumenta.

Arbona poklanja e-book sa kompletnom online strategijom

0

REGION – „Marketing za crni petak“ vodič je za pripremu online strategije koji Arbona besplatno poklanja u susret jednom od najvećih shopping dana u Hrvatskoj i svetu.

AcademIAA 2020: Rok za prijavu polaznika traje još samo danas

0

Prijave za ovogodišnji AcademIAA program, koji se prvi put realizuje u online formatu, traju do danas 28. oktobra. Ostalo je još samo dva dana za prijavu svih onih koji su zainteresovani za program edukacije u organizaciji udruženja IAA Srbija.

Treći dan festivala KAKTUS 2020 5. novembra u Cineplexx Ušće Shopping Center!

0

Šesti nacionalni festival KAKTUS 2020 ove godine trajaće tri dana. Konferencijski deo festivala, sa predavanjima najboljih i najnagrađivanijih svetskih kreativaca i komunikacionih stručnjaka, biće održan 3. i 4. novembra online na platformi https://live.kaktus.rs/. Trećeg dana, odnosno 5. novembra u Cineplexx Ušće Shopping Center, biće organizovana premijera prvog dugometražnog dokumentarnog filma o razvoju advertising industrije u Srbiji, pod nazivom “Kreativni gen”, kao i promocija drugog izdanja publikacije ADBOOKA i godišnja dodela strukovnih nagrada KAKTUS 2020 i KAKTUS Talents.

Kreativna podrška prodaji magazina LiceUlice

0

Magazin LiceUlice pokrenuo je još jednu online akciju u saradnji sa agencijom McCann Beograd, sa ciljem da podstakne čitaoce da podrže prodaju magazina tako što će i sami postati deo tima prodavaca.

Prva LIVE virtuelna WEBIZ konferencija!

1

Webiz konferencija je već 8 godina centar dešavanja u Srbiji kada je reč o digitalnim tehnologijama, inovacijama, preduzetništvu i IT-u. Ove godine, u svetlu novonastalih okolnosti, Webiz konferencija se seli u online sferu.

Rast, ali i nastavak usitnjavanja tržišta marketinških komunikacija u Srbiji!

Marketing mreža, u proteklih nekoliko meseci, sprovela je temeljnu i dubinsku analizu agencija koje posluju u Srbiji u oblasti tržišnih komunikacija, pod nazivom #AgencyReport20.

CSR treba da bude prioritet komunikacione strategije svake kompanije!

0

Aleksandra Džaferović, Corporate Communication Manager u Eurobanci, specijalno za Marketing mrežu govori zašto je važno da CSR strategija bude integralni deo komunikacione strategije, ali i o nagrađenim projektima banke u ovoj oblasti.

PR neizostavan je deo svake uspešne kampanje!

0

Katarina Todosijević, PR Agency Director u New Moment New Ideas Company, specijalno za Marketing mrežu govori o stanju PR struke u Srbiji, ali i nagradama koje je agencija nedavno osvojila.

Kako širiti brend u digitalno doba?

0
Nikada nije bilo toliko proizvoda na fizičkim i virtuelnim prodajnim policama kao danas, a marka je jedno od ključnih tačaka razlikovanja između njih. U želji za većim tržišnim udelom, kompanije se često odlučuju za strategiju širenja marke, ali ako proširenje nije pravilno, od nje ne možemo očekivati dugoročne efekte. Pa kako proširiti brend i osigurati dugoročan uspeh?