Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Završena AcademIAA 2020!

Peti po redu AcademIAA edukativni program u organizaciji IAA Serbian Chapter završen je u četvrtak, 3. decembra. Ovogodišnja epidemiološka situacija uticala je na to da se program po prvi put održi online, i kao takav otvori za širu javnost (čemu je doprinela i odluka organizatora da ove godine polaznici ne prolaze proces selekcije, već da se jednostavno prijave).

Jedan od imperativa, kako organizator (IAA Serbian Chapter) ističe, i ove godine bio je zadržavanje kvaliteta sadržaja (po kom je AcademIAA, kao edukativni program, i prepoznatljiva).

Tokom proteklih pet nedelja domaći i strani predavači/panelisti na više od petnaest predavanja i panela razmenjivali su svoja znanja, iskustva i stavove o industriji marketinških komunikacija sa pedeset polaznika.

Za ovogodišnji sadržaj pobrinuli su se koordinatori pet modula: Andreja Milkić (Account Director, Leo Burnett (Publicis Group) – modul BiznisSvetlana Ćopić (Creative Director, Block&Roll) –modul KreativaMarijana Agić Molnar (CEO and Data Strategist, DATA DO) – modul IstraživanjaMarija Joksimović (Managing Director, SVA New Concept) – modul Digital i Marija Matić (Head of VIDA addressable advertising, United Media) – modul Mediji.

Realizaciji ovogodišnjeg AcademIAA programa doprineli su prijatelji projekta: Direct Media, Coca-Cola, Erste banka, Strauss Group i T&T Brand Factory, kao i mnogi drugi koji su prijavom većeg broja zaposlenih podržali AcademIAA program edukacije i pomogli svojim kolegama u nameri da ga pohađaju.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!