Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

AdWeek proglasio najbolje agencije za 2020. godinu

SVET – AdWeek objavio je listu najuspešnijih agencija u 2020. godini. FCB proglašen je za najbolju globalnu agenciju, dok je Droga5 London odnela titulu International Agency of the Year.

The Martin Agency ove godine najbolja je američka agencija, dok je titulu Breakthrough Agency of the Year ove godine ponela agencija Highdive.

„Never finished“ postalo je agencijska mantra u FCB koji fokus stavlja na stalni razvoj, kako agencije tako i klijenata. Taj način razmišljanja pokazao se posebno vrednim ove godine, u kojoj su prekršene sva pravila rada, ali i života. Iako su gotovo sve agencije pretrpele finansijske gubitke ove godine, FCB je globalno porastao za 10%, a uspeli su da učvrste odnose sa postojećim i dobiju nove klijente poput BMW, Kimberly-Clark i Walmart, piše AdWeek.

Kao jedan od argumenata za imenovanje agencije Droga5 London međunarodnom agencijom godine, Adweek navodi humor koji ova agencija koristi u svojim kampanjama i svojoj kreativnosti, a koji je bio preko potreban u 2020. Ova agencija često stavlja humor u prvi plan projekata koje kreira za klijente, trudeći se da budu duhoviti, ne nužno i smešni, smatrajući da inteligentni humor odjekuje više od bilo koje „glupe šale“.

Kao i sve druge agencija, i The Martin Agency počeo je ovu godinu veoma optimistično. Na početku godine dobili su Old Navy za klijenta, a ugovor je zvanično bio potpisan u februaru. Samo par nedelja kasnije, COVID-19 zatvorio je sve prodavnice, a svi planovi sa novim klijentom bili su odloženi. Ova agencija nije odlustala i svojom proaktivnošću ka klijentima uspela je da pozitivno završi 2020. godinu.

Na AdWeek listi ove godine našla se i mala butik agencija Highdive sa sedištem u Čikagu, koja ima oko 30 zaposlenih. Ova agencija imala je veoma uspešnu 2019. godinu, ali je i tokom 2020. pokazala fleksibilnost i odlične rezultate koji su je uvrstili na ovu listu.

Više informacija na https://www.adweek.com/category/agency-of-the-year/

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!