Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Novogodišnja BEOforija

BEO Shopping Centar i agencija SIVO pokrenuli su novu prazničnu kampanju „Novogodišnja BEOforija“. U glavnoj ulozi je glumac Milan Marić, koji je ovoga puta Deda Mraz i iskreno priča svoja iskustva iz praznične kupovine.

„Deda Mraz koji ceo dan nije seo. Budimo realni, novogodišnji praznici su super, ali prirpema i gužva oko istih nije. Dobili smo brif za novogodišnju kampanju BEO Shopping Centra. Kada su kreativci izašli sa malo drugačijom idejom to mi se nije činilo kao odgovor na brif. Rokovi su nas pritiskali, bližio se dedlajn. Kreativci su donosili ideje, ali nisu verovali u njih kao u onu početnu. Kada sam ja počela da verujem u ideju, kreativci su želeli da odustanu. Onda sam shvatila da treba da se povučem i da im prepustim rad na rešenju u kojem vide potencijal. Znala sam da moj tim kada nešto radi, radi to do kraja, posvećeno i sistematično i zato sam odlučila da ih podržim. Ispostavilo se da se lik našeg “Bad Santa” uklapa u profil muškarca iz ciljne grupe, kome je odlazak u šoping centar sa porodicom više “posao koji mora da obavi” nego užitak. Naš Deda Mraz ne deli deci poklone sa lažnim smeškom, nije ni Deda Mraz koji je oduševljen gužvom i višesatnim slikanjem pored jelke. On je čovek kome je sve to pomalo naporno, ali će zbog dece da obavi posao. Kada se situacija tako postavi, onda sve one tate koje su “kućni” Deda Mrazevi mogu da se identifikuju sa tom ulogom. Sa strepnjom od reakcije klijenta izašli smo na pič, a njihova reakcija, bila je više nego pozitivna. U vremenima kada je zbog pandemije sve neizvesno, mnogi odlučuju da igraju na sigurno jer nema prostora za propuštanje prilika za saradnju. Ipak, ponekad je potrebno da verujemo svom timu i nekim novim, hrabrijim idejama“, rekla je Jelena Brajović, Deputy Managing Director agencije SIVO.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!