Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 1038

Holcim poklanja sigurnu kuću

0

Generalni direktor Holcim Srbije Gustavo Navaro i predsednik Fonda B92 Veran Matić potpisali su Protokol o saradnji koji predviđa donaciju sigurne kuće za utočište ženama i deci – žrtvama porodičnog nasilja. To će biti šesta sigurna kuća u Srbiji.

Imidž Evrope u srpskoj štampi

Štampa u Srbiji na veoma površan i oskudan način izveštava o Evropskoj uniji i Srbiji na putu evointegracija, ne stvarajući jasnu sliku u javnosti o prednostima i nedostacima tog procesa, rezultati su nedavno spovedenog istraživanja štampanih medija na uzorku iz perioda od 15. do 25. decembra 2009. godine. Dominantan neutralan stav svih analiziranih novina, mala zastupljenost eksperata i stručnjaka u tekstovima, slaba raznolikost tema, i stalno isti akteri, pokazuju koliko mediji u Srbiji na veoma nekritičan način pišu o Evropskoj uniji, ne trudeći se da na analitičan način pristupe ovoj temi. Analiza medija obuhvatila je korpus od četiri dnevna lista: dva tabloida („Kurir“ i „Pravda“), i dva ozbiljna politička lista („Dnevnik“ i „Politika“).

Manifestacije su postale platforme za važne društvene poruke

0

Savetnik direktora marketinga i jedan od osnivača Beogradske kulturne mreže Dejan Grastić specijalno za Marketing mrežu govori o trudu koji se ulaže u organizaciju velikih manifestacija, na koji način se upravlja događajima i najavljuje jubilej Beer Festa koji svake godine ima više od pola miliona posetioca.

Nestle će izvoziti sladoled u EU

0

Potpredsednik prehrambrene kompanije Nestle Loran Freks izjavio je da Nestle planira investicije u dve svoje fabrike u Srbiji i izvoz proizvoda iz Srbije na tržište Evropske Unije.

Agrokor odustao od Merkatora

0

REGION – Hrvatski koncern Agrokor saopštio je večeras da je povukao svoju neobavezujuću ponudu za kupovinu 52,1 odsto slovenačkog trgovačkog lanca Merkator.

Oglasni TV spot Krajslera izazvao burne reakcije u SAD-u

0

SVET – Oglasni TV spot o gigantu američke auto industrije Krajsleru sa glumcem Klintom Istvudom, izazvao je buru na političkoj sceni u SAD. Spot je emitovan u poluvremenu finala američkog fudbala i tako ponovo otvorio pitanje državne pomoći posrnulim auto kompanijama.

Za sajamske priredbe 85 miliona

0

Vojvođanski sekretarijat za privredu ove godine će ukupno izdvojiti 85 miliona dinara za sajamske manifestacije u pokrajini i nastupe domaćih firmi u inostranstvu, izjavio je danas resorni sekretar Ištvan Pastor.

Stockholm Design Week 2012

0

SVET – Stockholm Design Week sa dve glavne prateće sajamske manifestacije Stockholm Furniture Fair i Northern Light Fair počinje danas u glavnom gradu Švedske, a trajaće do 11. februara.

“IntegracIAA” – prvi događaj Mladih profesionalaca

0

Sekcija Young Professionals srpskog ogranka IAA, uz podršku kompanije Coca-Cola, FullHouse Group, Spark, ZenithOptimedia, McCann i Digital Printing Centra, organizuje 14. februara u galeriji O3one, svoj prvi edukativni događaj, pod nazivom “IntegracIAA”.

SES – lider u distribuciji TV kanala

SVET – Kompanija SES potvrdila je lidersku poziciju u distribuciji TV kanala i sadržaja visoke definicije. Krajem prošle godine, kompanija SES ditribuirala je preko 5.200 TV kanala, uključujući preko 1.200 kanala visoke definicije. Samo u toku druge polovine 2011, SES je počeo sa distribucijom više od stotinu novih HD kanala, saopštila je ova kompanija.