Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 1039

Novinari Rojtersa u dvodnevnom štrajku

SVET – Novinari agencije Rojters koji rade u Velikoj Britaniji, stupiće u četvrtak i petak u štrajk, prvi put posle više od 25 godina, zato što je matična kompanija Tomson Rojters odbila da im poveća plate, javljaju mediji.

Da li se kreativnost menjala kroz istoriju?

0

Američka agencija VCU Brandcenter osmislila je i kreirala kampanju za 21. po redu AICP Show, događaj na kome će biti dodeljene nagrade najboljima iz sveta marketinških komunkacija.

Dan bezbednog Interneta u Srbiji

Fond B92 u saradnji sa organizacijom Save the Children i Upravom za Digitalnu agendu organizuje danas obeležavanje Dana bezbednog Interneta u Srbiji.
Ova globalna manifestacija u Srbiji se organizuje četvrti put, a biće obeležena istog dana u celom svetu pod sloganom “Otkrijmo digitalni svet zajedno”. Danas u Ušće Shopping Centru na drugom spratu, od 10 do 22 časa, deca, mladi, kao i njihovi staratelji imaće priliku da tokom celog dana učestvuju i nadmeću se u virtuelnim i tradicionalnim igrama.

Kopernikus dobio dozvolu za emitovanje programa

Savet Republičke radiodifuzne agencije (RRA) dodelio je dozvolu za emitovanje programa kablovskoj televiziji Kopernikus 3 (Svet plus), uprkos nizu uočenih propusta i kršenja zakona favorizovanjem Srpske napredne stranke, piše današnji „Blic“.

Kulturni centar Grad na Supermarket sajmu umetnosti u Stokholmu

0

Velika galerija Kulturnog centra Grad biće predstavljena na „Supermarket sajmu umetnosti“ u Stokholmu, a aktivnosti ovog centra biće predstavljeni i u Helsinkiju. „Supermarket“ je internacionalni Sajam umetnosti koji se već pet godina organizuje u Stokholmu, a ove godine će biti održan od 17. do 19. februara na nekoliko spratova poznatog kulturnog centra „Kultur Huset“, u samom centru Stokholma.

Sofi kupke u novom dizajnu

0

SOFI –  radionica prirodne kozmetike klijent je sa kojim agencija „Popular Bruketa&Žinić OM“ uspešno surađivala još na definisanju vizuelnog identiteta, te dizajnu ambalaže sapuna i poklon-pakovanja. Naglasak na ručnoj izradi, kvalitetu sirovina i krajnjeg proizvoda prisutan je i kod dizajna nove ambalaže za šumeće kupke.

Ko su “takmičari” na ovogodišnjem Super Bowl-u?

0

Prošle godine, u čuvenim Super Bowl oglasnim TV spotovima dominirale su ličnosti iz sveta muzike – Justin Bieber, Ozzy Osbourne, Eminem, Black Eyed Peas i P. Diddy. Kako piše MTV.tv, ove godine procenat muzičara u legendarnim i preskupim oglasnim spotovima je znatno manji, ali je nastup u poluvremenu, na kojem je Madonna zajedno sa mlađim koleginicama (M.I.A. i Nicki Minaj) lansirala svoju ovogodišnju „MDNA“ kampanju i tradicionalno pevanje himne, za koje je ove godine bila zadužena Kelly Clarkson, privukao veliku pažnju.

IDEA za bolji život!

0

Popularni glumci Svetlana Bojković i Marko Nikolić i u 2012. godini rado su se vratili ulogama bračnog para Popadić snimivši nastavak oglasnog TV spota za lanac supermarketa Idea. Popadići su još od prvih epizoda snimljenih pre 25 godina nastojali da nađu način za „bolji život“ i uštedu u ionako tankom kućnom budžetu.

Posvećnost – kao ključni faktor uspeha!

0

Kupovina preko Interneta postala je sinonim za najbrži i najlakši način za dobijanje željenih usluga i proizvoda. Anđela Vujačić, PR i marketing menadžerka sajta www.kolektiva.rs za Marketing mrežu objašnjava odakle potiče ideja o grupnoj kupovini, zašto je ovaj model postao uspešan i u Srbiji i šta je to što Kolektivu izdvaja od konkurencije.

(Zlo)Upotreba stranih reči u marketingu i PR-u

18

Strane reči i izrazi počeli su nemilice da se „uvlače“ u srpki jezik, posebno kada je u pitanju jezik kojim se služe PR i marketinški stručnjaci. Kada neki klijent uđe prvi put u marketinšku agenciju direktor ili jedan od šefova, u želji da pokažu svoju stručnost, počinju da govore „polu-razumljivim“ jezikom.