today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Kroz internet stiže profit

Prednosti komunikacije na društvenim mrežama polako su počele da prepoznaju i kompanije u Srbiji. Preduzetnici i mala i srednja preduzeća mogu bez ikakvih dodatnih ulaganja da unaprede svoje poslovanje, poboljšaju proizvode i usluge, direktno osluškujući želje svojih kupaca.
„Od komunikacije putem interneta velike koristi imaju sve kompanije“, rekla je za „Novosti“ Dragana Đermanović, međunarodni „onlajn“ praktičar i predavač. Ona je dodala da je posebno pogodna za mala i srednja preduzeća, te preduzetnike, koji bez dodatnih troškova mogu da dođu do svoje ciljne grupe korisnika. Kada se povežu sa njima, preduzeća su u mogućnosti da im pruže informacije o novim proizvodima i uslugama u realnom vremenu.
„Kada se jednom otvori taj kanal između prodavca i kupca, firma dobija jedinstven korisnički servis, koji većina malih preduzeća nema“, objašnjava naša sagovornica. „Firme dobijaju prave povratne informacije od svojih korisnika: da li im se sviđa proizvod, šta bi promenile, šta očekuju od novih usluga i slično. Na osnovu toga preduzeće može i te kako da unapredi svoje poslovanje. Treća korist za kompanije je direktno povezivanja sa predstavnicima klasičnih medija koji su svakodnevno prisutni na društvenim mrežama. Četvrta, ali za neke i najvažnija korist od interneta, su nove poslovne prilike, koje se otvaraju kroz uspostavljanje odnosa sa poslovnim partnerima prisutnim na društvenim mrežama“, navela je Đermanovićeva.
Veoma veliku korist od prisustva na društvenim mrežama imaju upravo mala preduzeća i preduzetnici orijentisani na lokalno tržište. Tako, na primer, jedna škola stranih jezika može ciljano da plasira informaciju o svom novom kursu baš onim korisnicima „Fejsbuka“ ili „Tvitera“ koje bi želeli da vide u svojim klupama.
„Sama pojava preduzeća na društvenim mrežama, bilo da je reč o Fejsbuku ili Tviteru, govori mnogo: da je firma spremna za otvorenu komunikaciju, što znači za hvale, ali i za kritike, a samim tim da je spremna i na promenu da se dalje razvija i napreduje. I sve to ništa ne košta, podrazumeva samo jedan kompjuter, internet-priključak i mnogo dobre volje i vremena“, istakla je Dragana Đermanović.

Izvor: Novosti online
Autor: D.I.Krasić

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!