Korporativni internet PR trening

Medija centar Beograd održaće u petak 24. februara od 10 do 17 časova jednodnevni trening iz oblasti komunikacije sa javnošću i medijima putem internet prezentacije, društvenih mreža i mejling liste namenjen predstavnicima kompanija.
Program obuke prilagođen je potrebama profitnih organizacija i namenjen poboljšanju komunikacije sa onlajn medijima, blogerima, korisnicima društvenih mreža i većoj vidljivosti same organizacije i njenih aktivnosti u virtuelnom prostoru. Trening omogućava usavršavanje rada sa Internetom koji je jedan od najznačajnijih PR alata današnjice. Pored novih ideja, radionica nudi konkretna uputstva i tehnička objašnjenja.
Značaj i mogućnosti interneta u PR-u i analiza primera, savremeni alati kao podrška internet PR aktivnostima, mogućnosti za monetizaciju onlajn prisustva, analiza korisnika, definisanje ciljnih grupa i plan izrade novog vebsajta, zahtevi dobrog veb sajta, struktura, organizacija i dinamika sadržaja, dizajn, vizuelni identitet i jačanje brenda, prikupljanje, formatiranje i plasiranje sadržaja za veb, internet promocija kroz oglašavanje i druge alate – samo su neke od tema koje će biti obrađene na ovoj radionici.
Cena učešća na radionici iznosi pet hiljada dinara, a prijave mogu biti grupne ili individualne. Radionica će biti odžana u prostoru Medija centra u centru Beograda. U cenu treninga uključena su predavanja, vežbe, i osveženje tokom nekoliko predviđenih pauza. Svi polaznici dobiće potrebne materijale za predavanja i vežbe. Radionicu vodi Vesna Opavsky, šef sajta Medija centra, a ekskluzivni predavač je Miloje Sekulić, internet i poslovni konsultant, vlasnik Internet agencije.
Svi polaznici dobiće sertifikat, kao potvrdu o učešću na radionici i fotografije sa treninga u digitalnom formatu.
Više informacija možete pronaći OVDE.


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari