Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 1037

Kompanija Porsche SCG i KK Crvena Zvezda postali partneri

0

Kompanija Porsche SCG potpisala je ugovor o saradnji sa Košarkaškim klubom Crvena zvezda i tako ušla u red prijatelja jednog od naših najuspešnijih košarkaških klubova.

Proglašen dobitnik nagrade „Meša Selimović“

U realizaciji „Večernjih novosti“ juče je proglašen dobitnik nagrade „Meša Selimović“ za najbolju knjigu u 2011. godini. Čast da dobije ovo prestižno književno priznanje, pripala je Dejanu Aleksiću, za zbirku pesama „Jedino vetar“, u izdanju kuće „Imam ideju“.

VAC ne odustaje od prodaje listova u Srbiji

Ni posle krupnih kadrovskih promena u svom vrhu krajem januara, nemački medijski koncern VAC nije promenio odluku o napuštanju medijskog tržišta u Srbiji. To piše beogradski list „Danas“, pozivajući se na izvore u vrhu te korporacije sa sedištem u Esenu.

Erste banka brine o životnoj sredini

0

Erste banka nastaviće u ovoj godini sa projektima optimizacije potrošnje energije, najavili su u ovoj kompaniji. Nakon izrade politike i procedure za ekološki prihvatljivo poslovanje, planirana je implementacija sistema prikupljanja i odvajanja otpada, kao i primena instrukcija o eko vožnji.

Trendovi koji će oblikovati svet u 2012. godini

0

Iz beogradske agencije Studio Marketing JWT, srpskog dela čuvenog svetskog marketinškog i komunikacijskog lanca JWT, stigla je prognoza trendova koji će uticati na ponašanje potrošača u 2012. godini. JWT prognoza deset trendova za 2012. godinu rezultat je temeljnog istraživanja, prikupljanja i obrađivanja podataka iz celog sveta i svake godine se sprovodi za potrebe rada svih agencija u lancu, pa tako i beogradske. Prognoza uključuje podatke preko 70 JWT planera iz 24 zemlje sveta i intervjue sa preko 15 stručnjaka i uticajnih profesionalaca iz sektora maloprodaje, medija, tehnologije, urbanog planiranja, psihologije i obrazovanja.

Izložba „Berlinska soba“

0

Međunarodna izložba “Berlinska soba” biće otvorena 16. februara u 19 časova u Umetničkom paviljonu „Cvijeta Zuzorić“ u Beogradu. Izložba predstavlja dela umetnika sa Balkana, koji žive i rade u Berlinu. Njihove fotografije, skulpture i video radovi odražavaju dijalog umetnika sa starom i novom domovinom, kao i napetost između sadašnjosti i prošlosti.

Budžet nije presudan, važna je dobra ideja!

0

Direktor marketinga kompanije „Holcim“ Srbija Igor Panić specijalno za Marketing mrežu govori u kojoj meri je ulaganje u obrazovanje zaposlenih važno za jednu kompaniju, kako izgraditi poverenje pravovremenim obaveštavanjem i pratiti razvoj novih medija, ali i u kojoj meri će smanjeni budžeti za oglašavanje uticati na poslovanje kompanije.

Pare padaju sa neta!

Izlazak Fejsbuka na berzu, pojava novog pretraživača koji nudi zaradu bez ulaganja ako privučete što više sledbenika, „lajkovanje“ za novac – samo su neki od načina da profitirate na Internetu, o kojima se puno priča ovih dana. Iako su mogućnosti ogromne, to nije nimalo lako jer ni na netu „nema leba bez motike“, a iza raznoraznih ponuda za brzom i lakom zaradom vrlo često se kriju prevare.

Mobilno oglašavanje – da li je san dovoljno stvaran?

0

Oslanjajući se na zdrav razum, da li možete da pretpostavite šta znači termin – advertofobija? Zvuči kao fobija koja nastaje od oglasa, zar ne? Ako pitamo svemoćni Google šta zna o ovom terminu, u rezultatima pretrage ćemo dobiti samo 68 rezultata!
Zaključak je da svi znaju šta je to, ali da niko ne priča o tome u društvu, kao o nekoj vrsti poznate fobije. Međutim, činjenica je da ona svakako postoji! U današnje vreme ljude sve više nerviraju oglasi. Menjaju kanal na TV-u kad god ih EPP prekinuo u gledanju omiljene TV serije, cepaju propagandne materijale kada ih nađu u poštanskom sandučetu itd.

Izložba “Dečak koji se udavio u suzama”

0

Izložba Bojana Radojčića “Dečak koji se udavio u suzama” biće otvorena do 26. februara u Galeriji DOB (Makedonska 22) u Beogradu.