Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 1036

Mobilno oglašavanje – da li je san dovoljno stvaran?

0

Oslanjajući se na zdrav razum, da li možete da pretpostavite šta znači termin – advertofobija? Zvuči kao fobija koja nastaje od oglasa, zar ne? Ako pitamo svemoćni Google šta zna o ovom terminu, u rezultatima pretrage ćemo dobiti samo 68 rezultata!
Zaključak je da svi znaju šta je to, ali da niko ne priča o tome u društvu, kao o nekoj vrsti poznate fobije. Međutim, činjenica je da ona svakako postoji! U današnje vreme ljude sve više nerviraju oglasi. Menjaju kanal na TV-u kad god ih EPP prekinuo u gledanju omiljene TV serije, cepaju propagandne materijale kada ih nađu u poštanskom sandučetu itd.

Izložba “Dečak koji se udavio u suzama”

0

Izložba Bojana Radojčića “Dečak koji se udavio u suzama” biće otvorena do 26. februara u Galeriji DOB (Makedonska 22) u Beogradu.

Grejs na kvadrat!

0

Komercijalna banka, u saradnji sa agencijom „Saatchi&Saatchi“, pokrenula je novu kampanju, pod nazivom „Grejs na kvadrat“, u cilju promocije novih subvencionisanih stambenih kredita.

Najbolja po oceni privrednih novinara!

0

Komercijalna banka dobitnik je nagrade za Banku 2011. godine, koju u okviru projekta „Privrednici i kompanije koje su obeležile godinu“ tradicionalno dodeljuje Klub privrednih novinara.

Promotivne kampanje za električne uređaje

Portal „Fubiz“ predstavio je najbolje svetske kampanje za električne uređaje. U nastavku izdvajamo neke od njih.

Situacija u srpskim medijima je tragična!

Dugogodišnji novinar i gostujući predavač na Fakultetu za medije i komunikacije Univerziteta Singidunum Zoran Ćirjaković specijalno za Marketing mrežu govori o Medijskoj strategiji, kakva je trenutna situacija kada je u pitanju sloboda medija, kao i na koji način je moguće regulisati medijsko tržište u Srbiji.

Aktuelni konkursi za novinare

Nansen nagrada za doprinos u prepoznavanju problema i rešavanju položaja izbeglica dodeljuje se jednom godišnje pojedincu ili organizaciji za izuzetan doprinos u izveštavanju u ovoj oblasti.

Počelo odbrojavanje do druge revolucije u komunikaciji!

0

Odbrojavanje je počelo. Još nekoliko nedelja deli nas od najvećeg događaja u oblasti korporativne komunikacije. Agencija „The P. World“ organizovaće, od 8. do 9. marta ove godine u Beogradu, drugi po redu „The Corporate Communication experience“, događaj posvećen veštinama vrhunske korporativne komunikacije. Beograd će ugostiti dvadeset stručnjaka komunikacije najuspešnijih svetskih kompanija današnjice koji, na globalnom nivou svakodnevno kreiraju trendove i postavljaju nove izazove.

Oglašivački i dizajn anđeli

0

AdPrint Festival 2012 objavio je poziv za prijavu radova na dva takmičenja: Advertising Angels i Design Angels. Prijave radova traju do 30. marta ove godine, a šalju se onlajn na www.adprintfestival.com. Svi radovi morali su biti kreirani u Evropi tokom prošle godini.

Nema više štekanja!

0

Sa idejom da održi kontinuitet u komunikaciji sa potrošačima, kompanija VIP mobile, u saradnji sa agencijom „Leo Burnett“, osmislila je zanimljiv oglasni TV spot za nove pripejd usluge.