today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Carlsberg Copenhagen

Kompanija Carlsberg Group nedavno je na tržište Danske izbacila nov proizvod pod nazivom Carlsberg Copenhagen. Copenhagen je naziv novog Carlsbergovog piva namenjenog novoj generaciji pivopija koji uživaju u potpunom doživljaju proizvoda, gde su podjednako važni dobar dizajn pakovanja, ukus i kvalitet.
Copenhagen će prvo biti lansiran u Danskoj, a ovo pivo internacionalnog izgleda ostatak sveta će imati prilike da okusi sledeće godine. U pitanju je svetlo pivo, osvežavajućeg ukusa, a njegov dizajn je ukorenjen u Kopenhagenu kao međunarodno piznatom gradu mode i dizajna. Kopenhagen pivo je namenjeno savremenim muškarcima i ženama koji cene osvežavajući ukus i elegantan dizajn.
„Vidimo da postoji veliki broj potrošača, a naročito žena, koji su veoma svesni prisustva dizajna pri odabiru pića. Verovatno postoje i one situacije u kojima takve žene stoje u barovima i žele da njihovo piće odgovara njihovom stilu. U tom slučaju, one mogu i odbiti pivo ako im dizajn tog pakovanja ne odgovara. „, kaže Dženet Elgard Carlson (Jeanette Elgaard Carlsson), direktorka internacionalnih inovacija u Carlsbergu. „Istraživanje koje smo sproveli među potrošačima u Danskoj govori da 98 odsto njih smatra Copenhagen veoma uzbudljivim proizvodom“.
Carlsberg je izoštrio svoj fokus na inovacije i razvoj novih proizvoda koji mogu da se prodaju širom sveta. Copenhagen je prvi primer nove marke piva koja se već zavrtela na globalnom nivou. Pivo, brend i dizajn razvijeni su od strane International Innovation Department -a u Kopenhagenu u saradnji sa Carlsbergovim istraživačkim centrom. Prema rečima Kirsten Aegidius, VP marketing, istraživanja sve više nailaze na potrošače koji traže alternative običnom pivu. „Mnogi mladi ljudi nisu spremni na gorak ukus koji ostavljaju mnoga piva. Naša istraživanja su pokazala da smo sa Kopenhagenom stvorili veoma dobro pivo sa izbalansiranim ukusom – pravu alternativu belom vinu i šampanjcu“, kaže ona.

Izvor: Designed

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!