Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

FOR – festival razonode i dobrih ideja

REGION – Regionalni Festival kreativne industrije FOR (Travel & Leisure Communications Festival), koji će se održati u Budvi od 19. do 21. aprila ove godine realizovaće takmičarski program u 11 grupa. Fokus ovogodišnjeg festivala je na problemu brendiranja gradova i turističkih destinacija.
Na Festivalu će učestvovati komunikacioni radovi iz oblasti odmora i zabave u grupama TV i film, press, outdoor, digitalna grupa, dizajn grupa, integrisane komunikacione kampanje, direktne kampanje, događaji (events), odnosi sa javnošću, inovacije i inovativne kampanje. U TV i film, press i outdoor grupama radovi će se takmičiti u 11 kategorija: putovanja, prevoz i turizam, odmor i razonoda, lepota i moda, luksuzni proizvodi i usluge, hrana, pića, elektronska oprema, maloprodaja i shopping, komunikacioni proizvodi i usluge, publikacije i mediji, finansijske i biznis usluge i korporativno oglašavanje. Nova takmičarska kategorija ove godine je i takmičenje muzičkih video spotova u kategorijama pop, rock, dance, alternativni video, low budget video i inovacija. Pored takmičarskog dela, temperaturu će podići i panel diskusije na temu „Seks u reklami“ koji je na programu 20. aprila, kao i panel „Marketing mix u turizmu“ zakazan za poslednji dan festivala.
Krajnji rok za prijavu radova je 10. april (detaljnije na: http://www.forfest.me/#!competition/vstc4=kotizacije-i-rokovi). Članovi žirija FOR-a čine Davor Bruketa iz zagrebačke agencije Bruketa & Žinić OM, Bojan Hadžihalilović iz sarajevske agencije Fabrika, Ivo Laurenčić iz agencije Idea Plus, Jernej Repovš iz ljubljanskog Studio Marketing JWT i Ivan Stanković iz beogradske agencije Communis DDB.
Festival će se održati u crnogorskom hotelu Splendid Conference & Spa Resort u
Bečićima, Budva. Pored takmičarskog dela programa i panel diskusija, posetioci festivala imaće prilike da uživaju u degustaciji najboljih vina, kao i i Turniru u dugom pušenju cigareta. Više informacija možete pronaći na www.forfest.me.

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!