Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Jedna cena na rafu – druga na kasi

Potrošači se sve češće žale da im se pri kupovini dogodi da proizvod kupe po jednoj, a plate po drugoj, višoj ceni. Takvih „zabuna“ na kasi posebno ima prilikom akcijskih sniženja i velikih kupovina. Dešava se da se akcijska cena delikatesa na volšeban način pretvori u redovnu ili se manja gramaža nekog voćnog napitka računa kao cena od litra. Da li je to namerno ili greška u ukucanoj šifri – pitanje je koje postavljaju sve češće kupci.
Većina trgovaca ističe da su u pitanju nenamerne greške, kada se cena istaknuta u akcijskom lifletu ili na samom rafu ne poklapa sa cenom koja izađe na kasi. Razlog je, kažu, „sistemske“ prirode i česte promene cena, a koje umeju da unesu zbrku.
„Sami kasiri ne prave te greške namerno, jer oni samo očitavaju bar kod sa artikla, tako da je greška u tom slučaju do sistema, a ne do njih“, ističu u jednom trgovinskom lancu. Naravno, potrošači primete uvek kada je na rafu cena niža, a na računu izađe viša cena.
„Vrlo retko se dešava da kasa izbaci pogrešnu cenu“, kaže Martina Petrović, iz Sektora odnosi s javnošću „Deleza“. „Do ovakih situacija dolazi usled čestih akcijskih sniženja i nivelacija cena, pa se desi, da bilo na rafu ili u kasi, ostane stara cena proizvoda“, dodao je Petrović.
U „Veru“ tvrde da do propusta ne dolazi. „Imamo veoma dobro organizovan sistem poslovanja ojačan na spornim mestima na kojima postoji mogućnost nedoslednosti. Pritužbi, do sada, nije bilo“, tvrde u ovom lancu.

Izvor: Novosti online
Autor: D.Marinković

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!