today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Na TikTok-u će i u 2024. fokus biti na kreiranju atraktivnog sadržaja

U okviru ovogodišnjeg Mark Awards programa, agencija smartpoint adria održaće masterclass i radionicu pod nazivom “Formula za prvi milion organskih pregleda na TikTok-u” i već je jasno da je reč o temi koja se ne propušta.

Tim povodom, razgovarali smo sa Markom Anđelkovićem, Digital Team Leader-om, kako o važnosti ove platforme za podršku i razvoj brendova na današnjem tržištu, tako i o svemu što nas očekuje 23. oktobra od 11:30h.

Postoje brendovi koji se i dalje “opiru” TikTok-u – šta misliš da je razlog za to?

Glavni razlozi zašto se određeni brendovi još uvek nisu upustili u kreiranje sadržaja za TikTok najviše su još uvek popularna verovanja da njihova publika nije na ovoj mreži i da su na njoj samo najmlađi, kao i verovanje da određeni proizvodi ne mogu da se promovišu na TikTok-u.

Naravno, sigurno da nije svima ni tako lako da se organizaciono upuste u kreiranje novog kanala za svoj brend ali više su razlozi mitovi da su samo mladi na ovoj platformi, da je na TikTok-u samo zabavan sadržaj bez ikakve promocije proizvoda i verovanje da nije moguće svaki brend predstaviti i na pomalo zabavan način sa minimalnim ili bez ikakve komunikacije o proizvodu. Mi smo srušili te mitove u proteklih godinu dana.

Hajde da finalno zaključimo: zašto je poželjno priključiti se ovoj platformi koja je daleko više od društvene mreže?

Poželjno je priključiti se TikTok-u zato što je kratki video format postao najpopularniji na svim platformama i ta strategija je mnogo šira od samog TikTok-a. Video sadržaji koji se snimaju za TikTok ne samo da su upotrebljivi i primenjivi, već često i dobro ili čak bolje prolaze na nekim od ostalih društvenih mreža. U vremenu u kom tražimo rešenja za naša pitanja što brže i efikasnije i gde i u zabavi nemamo vremena za duge sadržaje, format kratkog video sadržaja je savršeno rešenje za potrebe publike, bilo da je reč o zabavi ili o edukaciji i informisanju.

TikTok za određeni deo populacije koji je u potrazi za “tips and tricks” ili “how to” sadržajima, predstavlja novi YouTube i mnogo šire od toga, novi pretraživač rešenja, dakle novi Google.

Ne treba nikako zaboraviti činjenicu da na većini tržišta Balkana (pogotovo na Ex-YU teritorijama) plaćeno oglašavanje za TikTok još uvek nije omogućeno i algoritam je još uvek naklonjen isključivo organskim tj. neplaćenim pregledima. Ovo je dokaz da još uvek sa dobrom strategijom i kreativnom idejom možete ostvariti milionske preglede bez ikakvog plaćenog oglašavanja.

U čemu se ogleda najveća prednost TikTok-a u odnosu na Instagram ili YouTube kada je reč o plasiranju video sadržaja? Šta on može da donese brendovima?

Neizostavna prednost je svakako ta da se na TikTok-u stiže do milionskih pregleda organski bez ulaganja sredstava u oglašavanje, dok je do skoro, za ostale platforme važilo uverenje da se viralnost dostiže samo uz finansijska ulaganja.

Dodatna prednost TikTok-a je zapravo to što je sadržaj sa ove platforme primenjiv i za Instagram i za YouTube pa i za ostale društvene mreže. Kreiranjem sadržaja inicijalno za TikTok, zapravo dobijate kreativu za sve platforme koja vremenom donosi rekordan broj video pregleda.

Koji koraci su ključni za ostvarivanje dobrih rezultata i postizanje viralnosti na for you page-u? Možemo li mi uopšte da “kontrolišemo” algoritam?

Kada je priprema samog videa u pitanju, on na početku mora da ima dovoljno jaku poruku da privuče gledaoce da ostanu što duže, zatim da publici reši dilemu ili ponudi rešenje zbog čega su ostali da gledaju video i na kraju da pozove sve gledaoce na određenu akciju. Ceo ovaj postupak ne treba da bude predugačak ali mora biti efikasan.

Ako pričamo o tipovima sadržaja, ljude delom privlači poistovećivanje sa sadržajem kao i prikaz rešenja za svakodnevne situacije u kojima se svi mi nalazimo, ali više o konkretnim koracima kao i konkretnoj strategiji za viralnost pričaćemo na Mark Awards, 23. oktobra od 11:30h.

Kakvo je tvoje predviđanje budućnosti TikTok-a? Da li možemo da očekujemo neke bitne promene u toku naredne godine, kako u pogledu sadržaja, tako i u pogledu oglašavanja?

U toku naredne godine će sigurno i dalje u fokusu biti kreativna ideja ispred plaćenog oglašavanja, zato što je za oglašavanje na našim tržištima još uvek rano. Sigurno je da će i u 2024. u prednosti biti dobre ideje za klipove, praćenje i “kačenje” na momentalne trendove i kreiranje sadržaja u kojima se ljudi poistovećuju i pozivaju na interakciju.

Kada budemo pričali o očekivanjima za 2025. dosta ćemo više informacija imati o mogućnostima za plaćeno oglašavanje na TikTok-u i tada će se verovatno menjati i pristup ali za sada i u narednoj godini, “content is the king” na TikTok-u.

Na kraju, zašto ne bi trebalo da propustimo smartpoint radionicu na Mark Awards-u?

Ne bi trebalo da propustite smartpoint radionicu zato što ćemo, potpuno transparentno, prikazati strategiju za viralnost kao i pojasniti koji su to tačno sadržaji najpopularniji, ali ćemo i predstaviti ostvarene rezultate u proteklih godinu dana koji opravdavaju celu strategiju.

Osim brojki i priče o strategiji, posetioce očekuje i zanimljiva radionica u kojoj mogu da se zabave ali i nauče dosta.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!