Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Panel „Prepoznatljivost regija i promocija turističkih destinacija“

U okviru Međunarodnog sajma turizma 2012, 24. februara u maloj sali na galeriji Hale 4 Beogradskog sajma sa početkom u 11h, održaće se panel diskusija na temu „Prepoznatljivost regija i promocija turističkih destinacija – put do zadovoljnog gosta i ispunjenih kapaciteta“, saopštili su organizatori.
Umemo li efikasno da predstavimo svoju ponudu? Koliko smo i zašto poželjna turistička destinacija? Kakva je uloga pojedinca u razvoju ruralnog i drugih vidova turizma u Srbiji? Kakva i koja pomoć i podrška se može očekivati i dobiti? Lični primeri i primeri projekata za podsticanje preduzetništva i kreativnog poslovanja u oblasti ruralnog turizma.
Na ova i mnoga druga pitanja odgovore će pokušati da daju učesnici panela: Nenad Nikolić (predstavnik LEADER Initiative – projekat za Srbiju i rukovodilac LAG – lokalne akcione grupe na području srednjeg Potamišja), Dragan Mirković (Ministarstvo privrede, šumarstva i vodoprivrede Republike Srbije), Ljubica Marković (Privredna komora Valjeva, članica Udruženja poslovnih žena Srbije – nosioca projekta za podsticanje ženskog preduzetništva u agrobiznisu), Sanja Knežević (idejni tvorac i realizator projekta Etno selo “Latkovac” i Ambasadorka ženskog preduzetništva u Srbiji), kao i Dragana Šabić (sekretar Udruženja za turizam i ugostiteljstvo  u Privrednoj komori Srbije) i Nataša Pavlović Bujas (direktorka agencije Blumen group).
Panel organizuju Privredna komora Srbije – Udruženje za turizam i ugostiteljstvo i Blumen group – agencija specijalizovana u oblasti tržišnog pozicioniranja proizvoda i usluga i integrisanih marketinških komunikacija. Agencija Blumen group, u saradnji sa Privrednom komorom Srbije, već treću godinu upešno razvijaju projekat “Hello, Serbia!” koga čine informativni portal www.helloserbia.com i elektronski mesečnik, a koji ima za cilj bolje povezivanje, informisanje i edukaciju učesnika u turističkoj privredi Srbije.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!