today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Panel „Prepoznatljivost regija i promocija turističkih destinacija“

U okviru Međunarodnog sajma turizma 2012, 24. februara u maloj sali na galeriji Hale 4 Beogradskog sajma sa početkom u 11h, održaće se panel diskusija na temu „Prepoznatljivost regija i promocija turističkih destinacija – put do zadovoljnog gosta i ispunjenih kapaciteta“, saopštili su organizatori.
Umemo li efikasno da predstavimo svoju ponudu? Koliko smo i zašto poželjna turistička destinacija? Kakva je uloga pojedinca u razvoju ruralnog i drugih vidova turizma u Srbiji? Kakva i koja pomoć i podrška se može očekivati i dobiti? Lični primeri i primeri projekata za podsticanje preduzetništva i kreativnog poslovanja u oblasti ruralnog turizma.
Na ova i mnoga druga pitanja odgovore će pokušati da daju učesnici panela: Nenad Nikolić (predstavnik LEADER Initiative – projekat za Srbiju i rukovodilac LAG – lokalne akcione grupe na području srednjeg Potamišja), Dragan Mirković (Ministarstvo privrede, šumarstva i vodoprivrede Republike Srbije), Ljubica Marković (Privredna komora Valjeva, članica Udruženja poslovnih žena Srbije – nosioca projekta za podsticanje ženskog preduzetništva u agrobiznisu), Sanja Knežević (idejni tvorac i realizator projekta Etno selo “Latkovac” i Ambasadorka ženskog preduzetništva u Srbiji), kao i Dragana Šabić (sekretar Udruženja za turizam i ugostiteljstvo  u Privrednoj komori Srbije) i Nataša Pavlović Bujas (direktorka agencije Blumen group).
Panel organizuju Privredna komora Srbije – Udruženje za turizam i ugostiteljstvo i Blumen group – agencija specijalizovana u oblasti tržišnog pozicioniranja proizvoda i usluga i integrisanih marketinških komunikacija. Agencija Blumen group, u saradnji sa Privrednom komorom Srbije, već treću godinu upešno razvijaju projekat “Hello, Serbia!” koga čine informativni portal www.helloserbia.com i elektronski mesečnik, a koji ima za cilj bolje povezivanje, informisanje i edukaciju učesnika u turističkoj privredi Srbije.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!