Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Kako je to nekada izgledalo?

Od oglasa koji poručuje kako je pušenje zdravo, preko onih koji majkama savetuje da svojim bebama daju Coca-Colu, pa sve do najbizarnijih koji kao lek protiv zubobolje preporučuje kokain – ovi šokantni posteri svedoče kako je nekada izgledao marketinški svet. Prema današnjim standardima one su potpuno neprimerene, ali nekada su ovi oglasi bili i te kako prihvatljivi.
“Više doktora puši Kamel pre nego bilo koju drugu marku cigareta”, bio je slogan oglasne kapmanje duvanske kompanije “Kamel” koja se u Americi vrtela osam godina od 1946. godine. Kampanja je, takođe, sugerisala pušačima da koriste svoju “T-zonu” (taste and troat – ukus i grlo) kako bi odredili koje cigarete im se najviše sviđaju. Slika na ovom posteru prikzivala je devojčicu koja stoji između svoje mame i doktora i govori “Živeću 100 godina”.
Još jedna kampanja za američki brend cigareta “Tipalet” sugerisala je muškarcima da će lakše zavesti svoju devojku ako puše upravo ovu marku cigareta. Njihov poster iz ranih 1970-ih poručivao je: “Dunite joj dim u lice i pratiće vas gde god poželite.”
Oglasna kompanije “Drummond Sweaters” (džemperi) koja je 1959. objavljena u magazinu “Esquire” imala je očigledne seksističke konotacije tvrdeći kako su “Muškarci bolji od žena!”. Ovaj poster prikazuje ženu kako se muči da se popne uz planinu dok dva muškarca stoje na vrhu, a ispod piše “Žene koje ostaju kod kuće su korisne – čak i prijatne. Na planini su samo teret”. “Ali, nemojte ih vući preko litice samo kako biste pokazali svoj Drummond planinski džemper. Ovi puloveri izgledaju odlično bilo gde.”
Oglas za “Kelloggs” vitamine iz 1930-ih godina čak je poručivala: “Što žene više rade, to slađe izgledaju”, a 30 godina kasnije, šezdesetih prošlog veka, “Kenwood” kuvar mamio je muške kupce rečima: “Šef kuhinje radi sve osim kuvanja – za to su zadužene žene.”
Godine 1954. proizvođač usisivača “Hoover” aludirao je na najbolji poklon koji žena može dobiti za Božić usisivač – “Na božićno jutro, biće srećna sa Huverom”. Njihova oglasna kapmanja prikazivala je uzbuđenu ženu koja dolazi do jelke tražeći svoj “Hoover” poklon.
Ženama su se, takođe, nudili saveti kao onaj iz pedesetih godina koji je poručivao majkama da svojoj deci daju Coca-Colu “za bolji početak u životu”. Ovaj poster naređao je nekoliko benefita korišćenja popularnog napitka: promoviše aktivni život, izgrađuje ličnost i daje organizmu važne šećere.
Kokain kapi, takođe, su se nudile kao korisne za decu – tako su ih 1885. reklamirali kao odličan način da se oslobodite zubobolje. Kokain je ovako prodavan u SAD sve do 1914. godine.
Gojazna deca iskorišćena su pedesetih godina u reklamnoj kampanji američkog brenda odeće “Lane Bryant” koji je nudio odeću “Šarmantnim bucama. Za tinejdžere previše bucmaste da se uklope u normalnu garderobu”.

Izvor: 24sata

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!