Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 1006

Perspektivno tržište medija u Indiji

SVET – Novinska industrija suočena je sa padom čitalaca širom sveta, ali u Indiji cveta, najviše zbog porasta pismenosti među stanovništvom. Očekuje se da će u naredne četiri godine prihod u industriji medija i zabave dostići 25 milijardi dolara. Sve više globalnih medijskih korporacija investira na indijskom tržištu.

Centrifugiraj se!

1

Erste Bank Novi Sad i Balkanski fond za lokalne inicijative (BCIF), već šestu godinu za redom raspisuju konkurs „Centrifuga“ za dodelu donacija u oblasti kulture. Cilj programa je decentralizacija kulturnih i kreativnih sadržaja, a omladinske organizacije i neprofitne grupe mladih iz 40 mesta u Srbiji do 18. maja mogu da se prijave za donacije u iznosu do 400 hiljada dinara, koje obezbeđuje Erste Banka.

Blic u novom ruhu

Dnevni list Blic, koji čini deo kompanije Ringier – Axell Springer, svojim je čitaocima od ponedjeljka ponudio list u novom, modernom dizajnu na kojem je mesecima radio tim urednika i dizajnera, saopštila je ova kompanija.

„PRiZNANJE 2012“ predstavljeno Novosađanima

0

U Novom Sadu predstavljeni su juče uslovi konkursa i propozicije za godišnju nagradu „PRiZNANJE 2012“ koju dodeljuje Društvo Srbije za odnose s javnošću. Nagrada se dodeljuje pojedincima, organizacijama, kompanijama, institucijama i agencijama za najkvalitetnije i najprofesionalnije komunikacijske aktivnosti u prethodnoj godini.

Srbija još uvek ne razume modnu poeziju

0

Dizajnerka Nataša Šarić specijalno za Marketing mrežu govori u kojoj meri potrošači u Srbiji kupuju odeću domaćih dizajnera, kakve su prednosti samostalnog rada dizajnera u odnosu na rad u sistemu, ali i da li inspiracija za nove kreacije mora da bude „isprovocirana“.

Korupcija u hrvatskim medijima

REGION – Županijsko državno tužilaštvo podnelo je optužnicu protiv direktora programa hrvatske „Nove TV“ Siniše Svilana, koja ga tereti da je tri godine primao mito od produkcijske kuće „Kor medija“ kako bi obezbedio emitovanje četiri emisije ove produkcijske kuće na „Novoj TV“.

Mogu li Twitter i Facebook biti izvori informacija za tradicionalne medije?

Mogu li Twitter i Facebook biti izvori informacija? Da li je Google novi urednik onlajn medija? Ko pruža informacije danas, novinari ili građani? Koliki je uticaj društvenih mreža na predizborne kampanje i medije – neke su od tema međunarodnog dvodnevnog skupa „4M Beograd – Novinarstvo i novi mediji: nove granice“ koji je počeo juče u hotelu „M“, u organizaciji Canal France International (CFI), ambasade Francuske, Nezavisnog udruženja novinara Srbije i kancelarija OEBS-a i IREX-a.

Odličan provod u muzejima!

0

Umetničko-produkcijska grupa Noć muzeja najavila je da će ovogodišnja manifestacija “Noć muzeja“ po deveti put biti održana 19. maja.

Ko koga kupuje u automobilskoj industriji?

0

SVET – Zvanični predstavnik „Dajmlera“ odbacio je kao neosnovane tvrdnje da nemačka korporacija ima plan kupovine „Dukatija“, ističući da kompanija nije zainteresovana za preuzimajnje italijanske firme, preneo je internet portal „Autonjuz“.

Kodeks o oglašavanju – legalno, istinito, pristojno i časno!

0

Predlog Kodeksa o oglašavanju, koji postoji već u 22 evropske zemlje i koji će regulisati etičke standarde u oblasti marketinga, biće prezentovan 25. aprila u okviru Digital Deja koji organizuje IAB Srbija, najavljeno je juče na konferenciji za novinare.