Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Coca-Cola košta jedan zagrljaj

Coca-Cola automat na jednom singapurskom fakultetu ne prima novac već svoju linemku možete dobiti samo nakon zagrljaja. Spoljašnost aparata oblepljena je porukom „Zagrli me“ i to je sve što studenti moraju da urade da bi dobili osvežavajući napitak.
Coca Cola je poznata po svom inovativnom marketingu. Njihove agresivne kampanje više liče na priče nego na oglase. Za potrebe oglašavanja dijetalnog napitka ove kompanije angažovan je čak i poznati dizajner Žan Pol Gotije.

Pogledajte o čemu je reč:

Izvor: Novi Magazin

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koliko je kreativna industrija važna za razvoj privrede Srbije?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime

Molimo unesite Vaš komentar!