Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 1007

Da li ste spremni za novi sastanak sa srećom?

0

U cilju promocije svog klijenta Državne lutrije Srbije i igre na sreću Loto, agencija „Draftfcb Afirma“ kreirala je krajem prošle godine kampanju pod nazivom „Sastanak sa srećom“. Nedavno je kampanja dobila svoj srećan nastavak sa novim TV spotom u kome Nikola Đuričko odlazi na još jedan sastanak sa srećom šetajući se sa Loto listićem.

Studenti na „PR Forumu“ kreirali TV spot za Kolektivu

0

U Beogradu, 30. i 31. marta na fakultetu Singidunum u Beogradu održan je „PR forum“ projekat studentske organizacije AIESEC koji je imao za cilj pružanje sveobuhvatne podrške studentima pri sticanju savremenih znanja i veština, kroz edukaciju i praktičan rad. Projekat su činila predavanja, radionice, predstavljanje studija slučaja, kao i proglašenje  pobednika.  „PR Forum“ bio je podržan od Kolektive kao generalnog sponzora i još dve kompanije Nordeus, Almex i pozorišta Dadov.

Šta je to što vas pokreće?

0

U okviru promocije velike Adidas žurke koja će se održati 5. aprila ove godine, osmišljeno je nekoliko načina kako svako ko ima ideju i kreativni i orginalan duh može da dođe na nju.

Novi vlasnik „Apatinske pivare“ i nikšićke „Trebjese“

0

Američka kompanija „Molson Coors Brewing“ objavila je danas da je potpisala konačan sporazum o preuzimanju grupe „StarBev“ za 2,65 milijardi evra. „StarBev“ je regionalna pivarska grupa koja u svom sastavu ima devet pivara u centralnoj i istočnoj Evropi, među kojima su i „Apatinska pivara“ i nikšićka pivara „Trebjesa“.

Upišite Školu digitalne komunikacije!

0

Agencija Represent Communications drugu godinu za redom organizuje Školu digitalne komunikacije. Predavanja će trajati od 7. do 30. maja, a svi učesnici će imati priliku da se upoznaju sa načinima na koje mogu da koristite internet i društvene mreže u svom poslovanju, izgrade reputaciju kakvu žele i pošalju poruku svim javnostima.

Jelko Kacin: Neki mediji u Crnoj Gori ne zaslužuju da prežive

REGION – Poslanik Evropskog parlamenta Jelko Kacin kazao je juče da „neki mediji u Crnoj Gori ne zaslužuju da prežive i da je to „pitanje profesionalizma“.

Failed Architecture

0

Petodnevna radionica, debata i izložba internacionalnog istraživačkog projekta Failed Architecture (FA) održaće se do 6. aprila ove godine u KC Grad. Program petodnevnog gostovanja u KC Grad možete pogledati na sajtu Failed Architecture projekta.

Opel podstiče kreativnost i nagrađuje

0

Kompanija Opel do sada je organizovala brojne akcije, atraktivne ponude i specijalne popuste, sve u cilju postizanja maksimalne satisfakcije svojih kupaca i približavanja brenda svim ljubiteljima. Opel nastavlja ovaj trend, ovaj put kroz organizovanje nove zabavne igre na svojoj na Facebook fan strani.

Predavači iz celog sveta na 2. „Digital Day“

0

Drugi „Digital Day“ okupiće 25. aprila ove godine u Beogradu predavače iz celog sveta koji će govoriti o promenama u marketinškoj industriji i sferi komunikacija, najavila je danas Gabrijela Stjepanović, izvršna direktorka Interactive Advertising Burea (IAB) u Srbiji.

Nastavak kampanje Raiffeisen banke, ali u nešto drugačijem stilu

0

Raiffeisen banka nedavno je krenula sa novom oglasnom kampanjom u kojoj predstavlja karticu za refinansiranje dugova sa svih ostalih kartica, uz prvih 6 meseci bez kamate. Ukoliko vas je zaintrigirala muzika koja prati ovaj TV spot, verovatno će vam biti drago da vam osvežimo pamćenje i podsetimo vas da je reč o obradi poznate pesme folk pevačice Nade Topčagić „Izvini, dušo, izvini…“ iz 1985. godine, a koju je majstorski realizovao muzičar Milan Stanković, poznatiji kao „SevdahBABY“.