today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

PRimeri dobre prakse odnosa s javnošću 2012

U cilju unapređenja saradnje i sistemske razmene znanja i veština između stručnjaka iz prakse, predstavnika akademske zajednice i studenata, Fakultet tehničkih nauka iz Novog Sada i Fakultet organizacionih nauka iz Beograda, uz podršku Društva Srbije za odnose s javnošću, pokreću drugo izdanje publikacije Primeri dobre prakse odnosa s javnošću.
Prvo izdanje Primera dobre prakse odnosa s javnošću 2011. godine opravdalo je svoj cilj, navode autorke publikacije. To pokazuje rasprodat tiraž, ali i ne samo tiraž. Omogućeno je da profesionalci upoznaju prvenstveno studente visokoobrazovnih institucija, ali i sve pojedince zainteresovane za profesionalni razvoj, istraživanje i usavršavanje u ovoj oblasti, sa izuzetnim komunikacionim strategijama i taktikama, kao i najaktuelnijim izazovima, mogućnostima i trendovima u praksi odnosa s javnošću.
Publikacija Primeri dobre prakse odnosa s javnošću 2011 sadrži 16 studija slučaja različitih kompanija, poput Vip mobile, NIS-a, Coca-Cole, Telenora, Eurobanke EFG, Metro Cash&Carry i drugih, kao i četiri agencije (Chapter 4, Executive Group, McCann Erickson Public Relations i Prime Communications) iz Srbije i regiona. Primeri su odabrani na osnovu javnog konkursa koji je bio raspisan u aprilu ove godine. Od velikog broja prijava, autorke publikacije, koristeći se jedinstvenom metodologijom, odabrale su one koje su se svojim pristupom planiranju, strategijom, kreativnošću ili načinom realizacije istakli u odnosu na ostale prijavljene primere. U direktnoj komunikaciji i saradnji s predstavnicima kompanija i agencija čiji su primeri odabrani, autorke su oblikovale konačan tekst studija slučaja, kako bi on bio i metodološki reprezentativan i ispunio svoju osnovnu – edukativnu funkciju.
Cilj ovakvog pristupa jeste da objavljeni primeri budu međusobno uporedivi, ali i da se buduće generacije praktičara odnosa s javnošću upoznaju sa sistemskim pristupom planiranja komunikacionih projekata koji daje najbolje rezultate.
Rok za prijavu komunikacionih projekata i kampanja za ovogodišnje izdanje je 31. maj 2012. godine. Više informacija možete pronaći na sajtu www.prhandbook.info, www.facebook.com/PRHandbook.

Autorke: Danijela Lalić i Tamara Vlastelica Bakić

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!