Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 1005

Bira se novi član Komisije za žalbe u okviru Saveta za štampu

Upravni odbor Saveta za štampu raspisao je konkurs za novog člana Komisije za žalbe iz redova predstavnika javnosti. Pored osam članova koji su predstavnici osnivača (ANEM, UNS, NUNS, Lokal Pres), Komisija za žalbe ima i tri člana predstavnika javnosti koje bira Upravni odbor Saveta za štampu.

Televizija je dinamično okruženje u kome nema opuštanja

PR menadžerka Prve srpske televizije Slađana Paunović specijalno za Marketing mrežu govori o televiziji kao dinamičnom okruženju u kojem nema opuštanja, smatra da je kopiranje od strane konkurencije postalo primetno kroz programski sadržaj, satnice i načine najavljivanja programa, ali i dodaje da je za uspeh jedne televizije veoma bitan profesionalan kadar, zalaganje zaposlenih, kao i vera u ideju i viziju.

Na FON-u počeo 6. Case Study Show

0

Na Fakultetu organizacionih nauka danas je počeo 6. Case Study Show, projekat u okviru kojeg će studenti sa Fakulteta organizacionih nauka, kao i Fakulteta tehničkih nauka iz Novog Sada i njihove kolege iz Litvanije, Turske, Nemačke, Francuske i Rusije rešavati poslovne probleme koje će im zadati velike domaće kompanije.

Centro štampa ipak preuzima Futuru plus

0

Centro štampa nije odustala od preuzimanja Future plus u stečaju, samo je privremeno povukla svoj zahtev Komisiji za zaštitu konkurencije radi obezbeđenja nekih uslova za njeno odlučivanje, rekao je Danasu stečajni upravnik Future plus.

Novi šef PR odeljenja u kompaniji Mazda Motor Europe

0

Kompanija Mazda Motor Europe imenovala je novog šefa PR odeljenja. Žerom de Han (Jerome de Haan) ima skoro 20 godina iskustva u oblasti automobilske industrije u Evropi, saopštila je ova kompanija.

Novi direktor kompanije Nestle u Srbiji

1

Nekadašnji izvršni direktor Nestlé sladoleda u Nemačkoj, Ansgar Borneman, imenovan je za novog generalnog direktora kompanije Nestlé u Srbiji. Na ovoj poziciji zamenio je Sedrika Boema, koji je nakon dve godine posvećenosti srpskom tržištu postao deo menadžment tima kompanije Nestlé za zonu Evrope.

Knjaz Miloš uspešno poslovao u 2011.

0

Kompanija „Knjaz Miloš“ saopštila je danas da je posle nekoliko teških godina uspešno poslovala u 2011, i zabeležila neto dobitak od 31,7 miliona dinara, odnosno 0,49 odsto u odnosu na ostvareni prihod. Ovi podaci su pokazatelji stabilizacije poslovanja kompanije, ali istovremeno i potvrda ispravne strategije i zalaganja svih zaposlenih, navedeno je u saopštenju.

Džejms Mardok dao ostavku u „British Sky Broadcasting“-u

SVET – Džejms Mardok, koji je pod pritiskom zbog skandala sa prisluškivanjem telefona u okviru medijske imperije svog oca Ruperta Mardoka, podneo je ostavku na mesto predsednika „British Sky Broadcasting“-a. „B Sky B“ je saopštio da će ga na mestu predsednika zameniti potpredsednik Nikolas Ferguson, dok će Dzejms Mardok ostati u upravnom odboru.

Izveštavanje medija u toku predizborne kampanje od 23. marta do 1. aprila

Rezultati analize izveštavanja medija za period od 23. marta do 1. aprila pokazali su dominaciju pominjanja u medijima partije Demokratske stranke sa 615 objava i njihovog stranačkog lidera Borisa Tadića sa 509 objava, koju je sprovela agencije za praćenje i analizu medija Kliping. O dešavanjima vezanim za predizbornu kampanju i dalje najviše izveštavaju dnevne novine Danas koje su u tom periodu imale 281 objavu.

Nove oglasne kampanje Apatinske pivare

0

Sa idejom da održi kontinuitet u komunikaciji sa potrošačima, Apatinska pivara, u saradnji sa agencijom „Leo Burnett“, osmislila je dva nova oglasna TV spota.