Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Smoki Smokić u ZOO vrtu

Finale Smoki Smokić dečjeg maratona održano je u subotu u beogradskom ZOO vrtu. Tim povodom održana je konferencija za novinare. Otvorili su je mališani, trojka najbržih prošle godine i dvoje finalista, družeći se sa dvojicom reprezentativaca, budućih olimpijaca – vaterpolistom Stefanom Mitrovićem i rukometašem Milošem Kostadinovićem.
„Od 300.000 dece, koliko je do sada učestvovalo u 19 kvalifikacija za Dečji maraton, većina je ostala u sportu. Čuli smo i od naših petoro malih šampiona da je tako“, rekao je Dejan Nikolić, direktor firme Beogradski maraton, koja organizuje ovaj događaj, kao i istoimeni veliki, koji je na programu 22. aprila.
Ljiljana Jovčić, gradski sekretar za dečju zaštitu rekla je da je ove godine bilo tačno 153 učesnika. Ova manifestacija je najslađa u prenosnom smislu, jer je reč o mališanima, ali i doslovno, s obzirom da je tradicionalno podržava „Štark“. Nekadašnja reprezentativka u atletici, Radojka Kurćubić, sada Ilić, otkrila je tajnu imena ovogodišnje manifestacije: „Smoki je naš najpoznatiji proizvod od 1972. godine, a Smokić njegov naslednik odnedavno, napravljen bez ikakvih aditiva, sa osam žitarica. Nadam se da ćemo tim proizvodom pomoći deci da ih što više sa Dečjeg maratona jednog dana ode na Olimpijske igre“. Predstavnica UNICEF-a Bojana Jovićević istakla je da UNICEF tradicionalno učestvuje u ovom lepom i korisnom događaju pogotovu zbog toga što je uzrast dece od 5 i 6 godina posebno značajan za sprovođenje nekih od UNICEF-ovih programa.

Izvor: RTS

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime

Molimo unesite Vaš komentar!