Usvojena nova definicija PR-a

Na stotine predloga, komentara i gotovo godinu dana istraživanja bilo je potrebno da struka odnosa s javnostima dobije novu definiciju primereniju za 21. vek, u kojem caruju društveni mediji. Kampanju Public Relations Defined (Određivanje odnosa s javnošću), koja je trajala od novembra prošle godine, vodilo je Američko udruženje za odnose s javnošću, najveća strukovna organizacija na svetu. U tome mu je pomagalo još dvanaest strukovnih organizacija i udruženja kao što su Institut za odnose s javnošću, Svetska udruženja za odnose s javnošću i komunikacijski menadžment i Međunarodno udruženje poslovnih komunikatora.
Nakon što su početkom marta predstavljene tri definicije koje su ušle u najuži izbor, strukovna javnost iz celog sveta pozvana je da da svoje mišljenje i glasa. Od oko 1.500 pristiglih glasova, gotovo 50 odsto (46,4 odsto), glasova dobila je sledeća definicija koja od sada važi kao zvanična definicija PR struke:

„Odnosi s javnošću su proces strateškog komuniciranja koji gradi uzajamno korisne odnose između organizacija i njihovih javnosti“.

Neposredno uključeni predstavnici Američkog udruženja za odnose s javnostima su zadovoljni obavljenim poslom i rezultatom. U proces su pokušali uključiti svakoga ko je važan u struci i uspeli su ostvariti opsežan dijalog.

Više informacija pronađite na sajtu PRSA-e.


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

4 komentara

Komentari