Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 992

InfoLink – svojevrstan PR alat i velika pomoć novinarima

0

Fotografija se najviše „deli“ na Internetu, ona privlači ili odbija od određenih sadržaja, ona čini veliki deo moderne komunikacije. Pored brzine i tačnosti, koje prate svaku informaciju, fotografije su postale nerazdvojivi deo novinarskog izražavanja, postale su vest za sebe, zauzimajući sve veći deo kako internet portala, tako i štampanih medija, svi događaji postali su nezamislivi bez vizuelnih prikaza istih. Medijski internet servis InfoLink uspeo je da, na pravi način, objedini kvalitetnu fotografiju i kratku vest i time postane svojevrstan PR alat, ali i velika pomoć novinarima.

Priznanja UEPS izlagačima na Sajmu građevinarstva

0

Udruženje za tržišne komunikacije Srbije (UEPS) i Beogradski sajam, na 38. Međunarodnom sajmu građevinarstva SEEBBE, dodelili su priznanja za promotivni nastup izlagača. Kompanija Gorenje, koja na našim prostorima ima tradiciju dugu od 60 godina, dobila je ove godine, između ostalih, ovu prestižnu nagradu.

Dodeljena nagrada DAB za arhitektonski događaj 2011

0

U galeriji O3one u četvrtak dodeljena je nagrada Društva arhitekata Beograda za arhitektonski događaj 2011. godine, kao i specijalna priznanja za arhitektonska rešenja u protekloj godini.

Dobre stare eks-YU reklame

0

Hteli mi to da priznamo ili ne, neke od nas hvata nostaligija za nekadašnjom Jugoslavijom, makar za onim lepim stvarima iz “onog tamo života”. Sa željom da vam pomognemo da što bolje evocirate uspomene iz tog vremena, Telegraf vam predstavlja neke reklame koje su obeležile 80-te i 90-te godine prošlog veka.

Oglasi za pivo koji (ne)liče jedan na drugi

Većina oglasnih kampanja za pivo liče jedna na drugu. Većina oglasa za pivarsku industriju urađeni su „po šablonu“ i nemaju u sebi previše kreativnosti. Ali ne mora uvek da bude tako, a to potvrđuju neke od sledećih primera print oglasa za pivo, preuzetih sa portala Design Your Way.

Korice (ne) prodaju novine

Internet je postavio nove standarde kada je reč o brzini i dostupnosti informacija. Stari mediji na sve načine pokušavaju da zaštite svoj sadržaj, međutim, neki od njih se trude da svom proizvodu daju potpuno novi oblik – moderan i potrošački. Inovacije, uzrokovane ekonomskom krizom i tehnološkim napretkom, smatra Kris Levelin (Chris Llewellyn), predsednik i izvršni direktor FIPP-a (Svetska medijska asocijacija izdavača magazina), ne svode se samo na osmišljavanje naplaćivanja sadržaja, već i na potpunu kreativnost kada je reč o plasiranju tog sadržaja (izvor: Asocijacija medija).

VIP kao „druga priča“ u telekomunikacijama

0

Direktorka sektora marketinških i korporativnih komunikacija kompanije Vip mobile Branka Letica specijalno za Marketing mrežu govori zašto je Vip prvi izbor za nove korisnike mobilnih usluga, objašnjava da kriza nije izgovor već povod za pametnije ulaganje u marketinške aktivnosti i dodaje da je dvosmerna komunikacija i proaktivan pristup društvenim mrežama veoma važan za Vip zajednicu.

Otvorena druga SHARE konferencija

Juče je otvorena druga po redu SHARE konferencija koja se održava od 26. do 28. aprila u beogradskom Domu Omladine i nekoliko noćnih klubova u gradu. Konferenciju, koja je ove godine besplatna, otvorio je direktor SHARE fondacije Vladan Joler izjavivši da je bilo izuzetno bitno da se ukloni barijera o konferenciji kao proizvodu koji treba konzumirati,već da na nju treba gledati kao na ideju i platformu za napredak društva.

Zalutali u virtuelni prostor

Neinventivna, neubedljiva i jednolična – baš onakva kakva ne bi trebalo da bude, tako bi se u najkraćem mogla opisati prva onlajn predizborna kampanja u našoj zemlji. Uprkos činjenici da na društvenim mrežama nikada nije ni funkcionisao tradicionalni model jednosmerne komunikacije, domaće političke partije po informacionom autoputu uporno voze samo u jednom smeru. Stoga se u jeku predizborne kampanje sve češće pitamo gde su u toj priči oni zbog kojih društvene mreže i postoje.

Politički marketing: Neprihvatljivo učešće dece u kampanji

0

Udruženje „Roditelj“ podržalo je danas stavove Pokrajinskog ombudsmana i organizacije Prijatelji dece Srbije o neprihvatljivosti učešća dece u predizbornoj kampanji, čak i u situacijama kada su roditelji sa tim saglasni. „Sada, u jeku izborne kampanje, decu viđamo na bilbordima, promotivnim spotovima i filmovima. Veoma često, reč je o deci uzrasta koja ne mogu da razumeju kontekst situacije u kojoj su se našla“, navodi se u saopštenju tog udruženja.