Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 993

Poznati polufinalisti Telekom Srbija Media Open-a!

0

Za učešće u polufinalu četvrtog Telekom Srbija Media Open turnira koji se održava u okviru Serbia Open 2012, izborili su su se Miško Radović iz agencije Beta, Milan Bošković, medijska kuća TV B92, Aleksandar Gajšek, medijska kuća TV Studio B i Zoran Đukić, medijska kuća TV Pink.

Tim „PRojektuj se!“ pobednik „PRimera 2012″

1

Na 3. PR takmičenju studenata Vojvodine prvo mesto osvojila je ekipa „PRojektuj se!“, koju su činili studenti sa Fakulteta tehničkih nauka u Novom Sadu. Angela Sladić, Snežana Milović, Jasmina Dobrilović, Ivana Petaković i Mila Munćan bili su najuspešniji u prezentaciji pred žirijem i u jakoj konkurenciji u finalu zauzeli su prvo mesto.

Stigao je iBlic!

Posetioci koji Blicov sajt čitaju preko mobilnog telefona sa androidovim operativnim sistemom bili su veoma zadovljni novom aplikacijom za mobilne telefone, navodi se na sajtu ovih dnevnih novina. Blic je spremio i aplikaciju za uređaje sa IOS operativnim sistemom, pre svega za „ajfon“, ali uz mogućnost instaliranja na „ajped“ i „ajped tač“. Pomoću ove aplikacije korisnici će moći da na „Blicovom“ sajtu gledate galerije fotografija, video klipove, linkove ka drugim vestima i drugi sadržaj.

Digitalni PR i zašto je važan

0

REGION – Hrvatska udruga za odnose s javnošću je nedavno na Fakultetu političkih znanosti u Zagrebu organizirala osmo specijalno izdanje Carpe Diema na kojem je bilo reči o digitalnom PR-u i komuniciranju na društvenim mrežama. Gosti su bili stručnjaci za društvene mreže i online PR – Barbara Slade i Željko Riha koji su u gotovo tri sata na brojnim primerima objasnili važnost prisutnosti brenda na društvenim mrežama te pokazali kako polako ali sigurno graditi kvalitetnu online zajednicu i ojačati brend.

Gde ti je žena dok ti gledaš fudbal?

1

Sredinom aprila, na beogradskim ulicama pojavili su se plakati na bilbordima sa intrigantnim porukama: Da li si lep ili uporan? Ima li sreće pored lepe žene? Hoćeš da te pita starost gde ti je bila mladost? Gde ti je žena dok ti gledaš fudbal? Može jedna lopta u mreži umesto srca na terenu? Odgovori su različiti, ali samo jedan je tačan!

Potrošači biraju najbolje domaće brendove

0

Udruženje „Moja Srbija“ pokrenulo je danas akciju za dodelu priznanja potrošača za najbolje domaće brendove i proizvode u okviru akcije „Moj izbor 2012“, saopštilo je to udruženje. Internet nominacije će trajati do 25. maja, nakon čega će biti formirane finalne liste i pokrenuta procedura za izbor najomiljenijih domaćih proizvoda i brendova, a sredinom decembra najboljima će biti uručena prestižna priznanja.

Kriška mleka svaki dan!

0

Agencija SVA i kompanija Mlekoprodukt osmislili su i kreirali novi oglasni TV spot u cilju promocije dobro poznatog Biser mladog sira. U spotu devojčica glumi prodavačicu i nudi „narodu“ da proba sir „mek kao duša i pun mleka“, a na kraju spota ona puna uzbuđenja kaže baki „Sve smo prodale“. Nova oglasna kampanja za Biser mladi sir ima za cilj da istakne njegove kvalitete, i poručuje potrošačima da uzmu „Krišku mleka svaki dan“.

DSOJ usvojio Preporuke o odnosima s blogerima

0

Uvažavajući trend temperamentnog razvoja društvenih mreža i različitih formi građanskog novinarstva, ispred Sekcije DSOJ za onlajn Odnose s javnošću, koju vodi Dragana Đermanović, pripremljen je dokument – Preporuke o odnosima s blogerima, a koji je UO DSOJ 24. aprila ove godine i usvojio. Dokument sadrži deset preporuka, kao i dodatna pojašnjenja, a kreiran je sa ciljem uspostavljanja što kvalitetnijeg odnosa sa blogerima kao zanimljivom i osetljivom javnošću.

Video oglasi obaraju rekord u SAD-u

0

Gledaoci SAD online videa su pregledali rekordnih 8.3 milijarde video oglasa u mesecu martu, pokazalo je istraživanje kompanije Comscore. Hulu vodi sa 1.7 milijardi pregledanih oglasa preko svoje platforme, sledi ga Google sa više od 1.2 milijarde. BrightRoll Video mreža je imala nešto manje od milijardu (953 miliona), Adap.tv 892 miliona i Specific Media 775 miliona pregleda.

Održan drugi Digital day

0

U Domu omladine juče je, po drugi put, održana konferencija Digital Day. Organizator konferencije je IAB Srbija, pa je ispred ove organizije dobrodošlicu prisutnima poželela Gabrijela Stjepanović. Ona je rekla da konferencija Digital Day ima za cilj da otvori vrata Srbije, te da predavači sa naprednijih tržišta, više znanja i iskustava ista prenesu domaćim stručnjacima iz ove oblasti.